سامسونگ گلکسی تب اس 4 دارای قابلیت اسکن هوشمند است

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین اطلاعاتی که در رابطه با سامسونگ گلکسی تب اس 4 در اینترنت منتشر شده است، این تبلت به اسکنر عنبیه چشم و Intelligent Scan مجهز می شود.

سامسونگ گلکسی تب اس 4 دارای قابلیت اسکن هوشمند است

یکی از ویژگی های ثابت در نسل های گذشته محصولات گلکسی Tab S سامسونگ، حضور دکمه هوم در بخش جلویی آن و تعبیه سنسور اثر انگشت در آن است. به نظر می رسد سامسونگ گلکسی تب اس 4 با یک سنت شکنی معرفی و روانه بازار شود.

تا به امروز چندین رندر از تبلت آینده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده که تمامی آن ها خبر از حذف دکمه هوم داده بودند. با توجه به این تصاویر سامسونگ گلکسی تب اس 4 فاقد سنسور اثر انگشت بر روی پنل جلویی و یا پشتی خود است. لازم به ذکر است؛ حضور سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی یک تبلت 10 اینچی غیر منطقی به نظر می رسد.

به تازگی گزارشی در رابطه با این محصول در فضای مجازی منتشر شده که بر اساس آن گلکسی Tab S4 فاقد اسکنر اثر انگشت است. این گزارش به استفاده از اسکنر اثر انگشت و قابلیت فیس آنلاک در این دستگاه اشاره می کند. سامسونگ ترکیب این دو فناوری را «Intelligent Scan» می نامد.

در این گزارش تصویری از فریمور گلکسی تب اس 4 حضور دارد که به این قابلیت در تبلت آینده سامسونگ اشاره می کند. توسط این ویژگی کاربران می توانند با استفاده از چهره خود و با توجه به شرایط محیط، قفل دستگاه را باز کنند ( مشخصات کامل گلکسی Tab S4 فاش شد؛ پردازنده اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم ).

انتظار می رود از تبلت آینده سامسونگ در ماه آگوست رونمایی شود. طراحی قلم S Pen در این دستگاه تغییر می کند ( ویژگی های قلم گلکسی نوت 9 لو رفت؛ امکان کنترل دوربین و پخش موسیقی ). بر اساس گزارش ها این دستگاه به نمایشگر 10.5 اینچی و پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز می شود.

ارسال نظر