رندرهای گلکسی Tab S4 خبر از طراحی جدید قلم S Pen می دهد

رسانه کلیک - اخیرا رندرهای گلکسی Tab S4 در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس رندرهای گلکسی تب اس 4 سامسونگ طراحی قلم S Pen را تغییر داده است.

رندرهای گلکسی Tab S4 خبر از طراحی جدید قلم S Pen می دهد

سامسونگ در آینده نزدیک از نسل جدید تبلت های خود، Galaxy Tab S4 رونمایی می کند. گفته می شود این محصول دارای پردازنده اسنپدراگون 835 است که قدرت بالایی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

تاریخ معرفی رسمی این محصول مشخص نشده است با این حال احتمال دارد با گلکسی تب اس 4 در مراسم رونمایی از گلکسی Note 9 آشنا شویم. به تازگی رندرهای گلکسی Tab S4 در فضای مجازی منتشر شده است. در این رندرها قلم S Pen و کیبورد بلوتوثی این محصول نیز حضور دارند.

در بخش بالایی این تبلت شاهد حضور دو اسپیکر و میکروفن هستیم. در رندرهای گلکسی Tab S4 بخش پایینی این تبلت مشخص نشده است. به نظر می رسد سامسونگ این تبلت را بدون حضور دکمه هوم روانه بازار کند ( رندر گلکسی Tab S4 به فضای مجازی راه پیدا کرد؛ حذف دکمه هوم از تبلت آینده سامسونگ ).

در یکی از رندرهای گلکسی Tab S4 پنل پشتی این تبلت به نمایش گذاشته شده است. این دستگاه از یک دوربین اصلی و فلاش LED بهره می برد. در بخش پایینی پنل پشتی عبارت «Tuned by AKG» خودنمایی می کند.

در نهایت ایوان بلس تصویری از قلم S Pen این تبلت منتشر کرده است. در این تصویر قلم مورد استفاده در گلکسی تب اس 4 در کنار قلم گلکسی Tab S3 قرار دارد. بر اساس این عکس سامسونگ طراحی قلم S Pen را تغییر داده است.

همانطور که در تصویر مشخص است قلم گلکسی تب اس 4 از طراحی گردتری بهره می برد و دکمه قرار گرفته شده بر روی آن در مقایسه با نسل گذشته باریک تر است ( قلم S Pen گلکسی نوت 9 به قابلیت پخش موزیک مجهز می شود ).

از مشخصات این تبلت می توان به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835، نمایشگر 10.5 اینچی با نسبت تصویر 16:10 و پشتیبانی از DeX اشاره کرد.

ارسال نظر