مشخصات تبلت گلکسی تب S4 منتشر شد؛ دستگاهی همه فن حریف!

رسانه کلیک - چند سالی است که بازار تبلت ها هیجان گذشته را ندارد و کاربران نیز به این محصولات علاقه چندانی نشان نمی دهند. با این حال، به نظر می رسد سامسونگ به دنبال عرضه یک تبلت قدرتمند باشد. مشخصات این تبلت که گلکسی تب S4 نام دارد، توسط GFXBench منتشر شده است.

مشخصات تبلت گلکسی تب S4 منتشر شد؛ دستگاهی همه فن حریف!

سال گذشته شرکت سامسونگ در کنگره جهانی موبایل از تبلت گلکسی تب S3 رونمایی کرد و به نظر می رسد امسال در همین نمایشگاه از جایگزین این تبلت رونمایی شود. در حالی که اکثر علاقه مندان به برند سامسونگ منتظر رونمایی از پرچمداران جدید این شرکت، گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس هستند، این کمپانی کره ای محصول دیگری را نیز برای MWC 2018 درنظر گرفته است.

به تازگی یک تبلت جدید از سامسونگ با شماره مدل SM-T835 در GFXBench مشاهده شده است. با توجه به این شماره مدل، این احتمال وجود دارد که دستگاه موردنظر همان گلکسی تب S4 باشد. بر اساس GFXBench این دستگاه به نمایشگر 10.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1600 و فناوری سوپر امولد مجهز است.

قدرت تبلت جدید سامسونگ را تراشه ای هشت هسته ای همراه با پردازنده گرافیکی آدرنو 540 تامین می کند. این مشخصات مربوط به چیپست اسنپدراگون 835 است که پرچمدار این کمپانی کوالکام در سال 2017 محسوب می شود.

از دیگر مشخصات گلکسی تب S4 که در این بنچمارک به چشم می خورد می توان به 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. سامسونگ برای این محصول خود سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.0 را درنظر گرفته است.

با توجه به مشخصات فاش شده، می توان از گلکسی تب S4 به عنوان قدرتمندترین تبلت سامسونگ یاد کرد. همانند نسل گذشته این دستگاه، گلکسی تب S4 در نسخه وای فای نیز عرضه می شود. انتظار می رود این محصول با اسپیکرهای تیون شده توسط AKG، قلم S Pen و کیبورد عرضه شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این تبلت در دسترس ما قرار ندارد.

ارسال نظر