تاریخ معرفی گلکسی واچ مشخص شد؛ رونمایی همزمان با گلکسی نوت 9

رسانه کلیک - تا به امروز شاهد انتشار گزارش های زیادی از ساعت هوشمند آینده سامسونگ بودیم. 9 آگوست به عنوان تاریخ معرفی گلکسی واچ اعلام شده است.

تاریخ معرفی گلکسی واچ مشخص شد؛ رونمایی همزمان با گلکسی نوت 9

گلکسی واچ یک محصول ویژه از شرکت سامسونگ محسوب می شود چرا که در روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با آن در فضای مجازی منتشر شده است. در حالی که شایعات مشخصات این دستگاه را مشخص کرده بودند، تاریخ معرفی گلکسی واچ در هاله ای از ابهام قرار داشت ( ساعت هوشمند آینده سامسونگ با نام Galaxy Watch معرفی می شود ).

به تازگی گزارشی در رابطه با این ساعت هوشمند از کشور کره جنوبی منتشر شده که تاریخ معرفی گلکسی واچ را مشخص می کند. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد با این محصول در تاریخ 9 آگوست ملاقات می کنیم. در این تاریخ سامسونگ از جدیدترین فبلت خود نیز رونمایی می کند.

این ساعت هوشمند در دو اندازه در اختیار خریداران قرار می گیرد و از تاریخ 24 آگوست به بازار عرضه می شود. در حال حاضر نمی توان در رابطه با سیستم عامل گلکسی واچ اظهار نظر دقیقی کرد. در حالی که بسیاری از افراد به استفاده از سیستم عامل تایزن در این دستگاه اشاره می کنند، برخی از گزارش خبر از تجهیز این ساعت هوشمند به Wear OS می دهند.

ساعت هوشمند آینده سامسونگ

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که سامسونگ برای جدیدترین ساعت هوشمند خود سیستم عامل تایزن را در نظر گرفته است ( ساعت هوشمند Gear S4 با سیستم عامل تایزن عرضه می شود/ دهن کجی سامسونگ به سیستم عامل Wear OS ). سامسونگ در این محصول بر روی ویژگی های مربوط به سلامتی تمرکز کرده است.

در حال حاضر سامسونگ در رابطه با گلکسی واچ اطلاعاتی را منتشر نکرده و همچنین در رابطه با معرفی این ساعت هوشمند نیز اظهار نظری نکرده است. به نظر می رسد این برند کره ای قصد دارد با معرفی ساعت هوشمند آینده خود به همراه گلکسی نوت 9، باعث افزایش فروش این گجت پوشیدنی در بازار شود.

ارسال نظر