گلکسی واچ سامسونگ گواهی FCC دریافت کرد

رسانه کلیک - ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ موفق به دریافت گواهی FCC شد و به نظر می رسد نام این گجت پیش از رونمایی رسمی مشخص شده باشد.

گلکسی واچ سامسونگ گواهی FCC دریافت کرد

چندی پیش در خبرها به اطلاع شما رساندیم که گلکسی واچ سامسونگ به سیستم عامل تایزن مجهز می شود و مسئولان سامسونگ تصمیم گرفته اند از Android Wear فاصله بگیرند ( ساعت هوشمند Gear S4 با سیستم عامل تایزن عرضه می شود/ دهن کجی سامسونگ به سیستم عامل Wear OS ).

امروز اسناد منتشره از سوی FCC حاکی از آن بود که ساعت هوشمند جدید سامسونگ موفق به دریافت گواهی شده است. در این گواهی نام Samsung Galaxy Watch به صورت بزرگ درج شده که به نوعی موید نام اصلی این دستگاه پیش از رونمایی رسمی است ( ساعت هوشمند آینده سامسونگ با نام Galaxy Watch معرفی می شود ).

در این سند همچنین به دو شماره ساخت SM-R815U و SM-R815W اشاره شده که مخصوص آمریکا و کاناداست. همانطور که در جدول زیر مشاهده می کنید، چهار اپراتور غول پیکر آمریکا، یعنی ورایزن، AT&T، اسپرینت و T-Mobile تحت پوشش گلکسی واچ سامسونگ قرار می گیرند؛ به این ترتیب می توانیم انتظار ارائه این ساعت هوشمند را توسط هر یک از اپراتورهای مورد اشاره در این گواهی داشته باشیم. از طرف دیگر، مدل آنلاک شده آن برای کشورهای دیگر نیز عرضه می شود.

در اسناد FCC اشاره ای به سیستم عامل دستگاه نشده، اما سامسونگ تصمیم گرفته است از پلتفرم تایزن برای محصول جدید خود کمک بگیرد.

گلکسی واچ سامسونگ

ظاهرا کره ای ها در صدد هستند گلکسی واچ را نهم آگوست در کنار گلکسی نوت 9 معرفی کنند. بر اساس پیش بینی ها، پیش فروش این محصول از 14 آگوست آغاز شده و بیست و چهارم همین ماه نیز در دسترس خریداران قرار می گیرد.

شایعات پیرامون گلکسی واچ سامسونگ این روزها داغ تر شده و پیش بینی می شود این روندتا نهم آگوست ادامه داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که این شرکت مطرح کره ای در نهایت چه محصولی را برای طرفداران خود در نظر گرفته است.

ارسال نظر