ساعت هوشمند لنوو با قیمت 40 دلار در Best Buy به فروش می رسد

رسانه کلیک - ساعت های زنگ دار جزو وسایلی هستند که قربانی تکنولوژی شده اند. با این حال ساعت هوشمند لنوو به نحوی این گجت ضروری را در دنیای امروزی احیا کرده است.

ساعت هوشمند لنوو با قیمت 40 دلار در Best Buy به فروش می رسد

ساعت هوشمند لنوو در هنگام عرضه اولیه با برچسب 80 دلار روانه بازار شد. اما به نظر می رسد که این کمپانی حاضر شده تا مصحول هوشمند خود را با نصف قیمت در دسترس مشتریان قرار دهد. در حال Smart Clock با قیمت تنها 40 دلار، یعنی 20 دلار ارزان تر نسبت به بهای فروش معمولی خود، در Best Buy در معرض فروش گذاشته شده است.

ساعت زنگ دار هوشمند لنوو از دستیار گوگل و کنترل های خانگی هوشمند پشتیبانی می کند. این دستگاه با استفاده از هوش مصنوعی گوگل، بهتر از سایر محصولات مشابه عمل کرده و در کنار قابلیت های فوق العاده خود، خاطره ساعت های زنگ دار را زنده می کند. زنگ Sunrise Alarm حدود نیم ساعت پیش از خاموش شدن، صفحه ساعت را به آرامی روشن می کند تا از طلوع خورشید را خبر داده و شما به آرامی بیدار شوید. جالب اینکه علاوه بر ضربه زدن روی دستگاه، می توانید کلمه Stop را حتی با صدای خواب آلود خود به زبان آورید تا زنگ ساعت از کار بیفتد.

ساعت لنوو به شما اجازه می دهد تا از طریق دستورات صوتی یا نمایشگر 4 اینچی، تقریبا از تمام قابلیت های دستگاه استفاده کنید. نمایشگر لمسی این ساعت به وسیله سنسورهای محیطی به طور خودکار روشن و تاریک می شود تا بدین وسیله، خوانایی ساعت توسط کاربر در اوقات مختلف روز سهولت یابد.

ساعت هوشمند لنوو ، میزان مناسبی از هوشمندی را در کنار تخت خواب شما فراهم می آورد. این دستگاه تمام روال های ضروری در اتاق خواب را پوشش می دهد، از پخش Spotify در هنگام تعویض لباس گرفته تا سر درآوردن از برنامه روزانه. اگر تمایل دارید تا در هنگام تماشای یوتیوب به خواب بروید یا یک تماس ویدیویی را درحین خوابیدن برقرار کنید، ساعت لنوو به کمک شما می آید.

ارسال نظر