پیکسل Slate نام تبلت گوگل مجهز به سیستم عامل کروم

رسانه کلیک - گوگل در ماه آینده به همراه گوشی های هوشمند جدید خود، تبلتی مجهز به سیستم عامل کروم OS با نام پیکسل Slate را نیز معرفی می کند.

پیکسل Slate نام تبلت گوگل مجهز به سیستم عامل کروم

بازار تبلت های هیبریدی رشد بالایی را تجربه می کند. در حالی که شرکت های چینی زیادی در بازار تبلت ها فعالیت دارند، برخی کمپانی های مطرح مانند مایکروسافت و لنوو نیز تبلت های هیبریدی تولید می کنند.

بیشتر این محصولات از سیستم عامل ویندوز بهره می برند؛ با این حال شاهد عرضه محصولات مشابه با سیستم عامل اندروید نیز هستیم. گوگل در گذشته پیکسل بوک را معرفی کرده بود.

بر اساس اطلاعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، این کمپانی در حال توسعه یک تبلت هیبریدی با کدنام Nocture است. در گذشته شاهد انتشار تصاویری از این محصول در اینترنت بودیم.

امروز اطلاعاتی از این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این اطلاعات، تبلت گوگل با نام پیکسل Slate معرفی و روانه بازار می شود. این محصول اولین تبلت گوگل مجهز به Chrome OS خواهد بود.

بر اساس کدهای منتشر شده در اینترنت، کیبورد تبلت گوگل از دکمه مخصوص گوگل اسیستنت بهره می برد. تصاویری که در گذشته از این تبلت و کیبورد آن در فضای مجازی منتشر شده بود، به حضور دو پورت USB Type-C اشاره می کرد.

این تبلت در بخش بالایی خود دارای یک دکمه بوده که از سنسور اثر انگشت بهره می برد. بر اساس تصاویر منتشر شده، این تبلت در مقایسه با نسل اول پیکسل بوک حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر خود دارد.

گوگل در تاریخ 9 اکتبر مراسمی را برای معرفی گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL برگزار می کند ( مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3 ). انتظار می رود در این مراسم با تبلت شرکت گوگل به صورت رسمی ملاقات کنیم.

ارسال نظر