بهبود عملکرد وای فای در نسل آینده کروم کست گوگل

رسانه کلیک - انتظار می رود نسل آینده کروم کست گوگل به زودی معرفی شود. اطلاعات جدید به حضور بلوتوث و بهبود عملکرد وای فای در این گجت اشاره دارد.

بهبود عملکرد وای فای در نسل آینده کروم کست گوگل

در اوایل سال جاری میلادی اعلام شد گوگل امسال از نسل جدبد کروم کست رونمایی می کند. در گذشته این دستگاه توسط FCC تاییدیه دریافت کرده بود که بر اساس آن، نسل آینده کروم کست به بلوتوث مجهز می شود ( نسل دوم کروم کست از بلوتوث پشتیبانی می کند ).

به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل بعدی دانگل گوگل در اینترنت منتشر شده که به بهبود عملکرد وای فای و حضور بلوتوث در آن اشاره می کند. بر اساس گزارش جدید، گوگل تغییرات سخت افزاری در این محصول خود اعمال می کند که برای مثال می توان به استفاده از آنتن 5 گیگاهرتز اشاره کرد.

استفاده از آنتن 5 گیگاهرتز باعث بهبود عملکرد وای فای نسل آینده دانگل گوگل می شود. به نظر می رسد گوگل تغییرات زیادی در طراحی محصول آینده خود ایجاد نکند. این دستگاه طراحی دوار خواهد داشت و به وسیله HDMI به نمایشگرها متصل می شود.

گوگل در سال 2015 نسخه جدید کروم کست را معرفی کرد. با توجه به این موضوع انتظار می رود در آینده با نسل جدید آن ملاقات کنیم. در ابتدا تصور می شد گوگل در کنفرانس I/O 2018 از این محصول رونمایی کند که چنین اتفاقی رخ نداد.

این غول جستجوی اینترنتی در آینده از گوشی های هوشمند جدید خود رونمایی می کند. گزارش ها به معرفی این محصولات در تاریخ 4 اکتبر اشاره می کنند ( تاریخ معرفی گوگل پیکسل 3 فاش شد؛ رونمایی در 4 اکتبر ).

انتظار می رود گوگل در مراسم مربوط به معرفی گوشی های پیکسل 3 و پیکسل 3 XL، از محصولات دیگری نیز رونمایی کند. این احتمال وجود دارد که در این مراسم با نسل آینده کروم کست گوگل و پیکسل بوک ملاقات کنیم ( گوگل پیکسل بوک 2 به نمایشگر 4K و 8 گیگابایت رم مجهز می شود ).

ارسال نظر