گوگل گلس 2 تاییدیه FCC دریافت کرد؛ احتمال معرفی در سال 2019

رسانه کلیک - گوگل گلس 2 موفق به کسب تاییدیه FCC شد. انتظار می رود عینک گوگل سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی و روانه بازار شود.

گوگل گلس 2 تاییدیه FCC دریافت کرد؛ احتمال معرفی در سال 2019

گوگل در گذشته عینک هوشمند خود را روانه بازار کرده بود. این محصول زمانی وارد بازار شد که شرکت های کمی در زمینه گجت های پوشیدنی فعالیت داشتند. گوگل قبل از عرضه رسمی این محصول به بازار، چندین نمونه اولیه از آن را توسعه داد. نسل اول گوگل گلس در سال 2013 وارد بازار شد.

گوگل گلس به علت قیمت بالا و همچنین نگرانی هایی که کاربران در رابطه با امنیت آن داشتند، به موفقیت مناسبی در بازار دست پیدا نکرد.

گوگل گلس قابلیت های زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این محصول کارایی شبیه به یک اسمات فون دارد با این تفاوت که برای کار کردن نیازی به دست کاربر نیست. به عنوان مثال صاحب این عینک می تواند توسط صدای خود در اینترنت به جستجو بپردازد.

گوگل در سال گذشته میلادی نسخه Enterprise این محصول را معرفی و روانه بازار کرد. در حالی که این مدل جدید در مقایسه با گذشته بهبودهایی را تجربه کرده است؛ همچنان با قیمت بالایی در اختیار کاربران قرار می گیرد.

گوگل گلس 2

به تازگی گوگل گلس 2 موفق به کسب تاییدیه FCC شده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی FCC، گوگل گلس Enterprise Edition 2 سال آینده میلادی به صورت رسمی معرفی می شود.

گوگل گلس 3 از شبکه ارتباطی 4G پشتیبانی نمی کند، در همین راستا گوگل برای آن شبکه وای فای و بلوتوث در نظر گرفته است. بر اساس تصویری که از سوی FCC منتشر شده، نسل دوم عینک هوشمند گوگل دارای طراحی مشابه با نسل اول خود است.

انتظار می رود گوگل کیفیت دوربین مورد استفاده در این محصول را افزایش دهد و همچنین شارژدهی آن بهبود داشته باشد. در آینده اطلاعات بیشتری از گوگل گلس 2 منتشر خواهد شد.

ارسال نظر