اسپیکرهای گوگل هوم از این به بعد 3 دستور را همزمان اجرا می کند!

رسانه کلیکی - غول دنیای جستجوگرها در صفحه توییتر خود به این موضوع اشاره کرد که اسپیکرهای گوگل هوم از هم اکنون قادر به دریافت و اجرای سه دستور به طور همزمان است.

اسپیکرهای گوگل هوم از این به بعد 3 دستور را همزمان اجرا می کند!

سال گذشته، تعامل با اسپیکرهای گوگل هوم برای کاربران راحت تر شد و آنها می توانستند به جای به زبان آوردن تک تک جملات، دو دستور را همزان به این گجت های هوشمند اعلام کنند، اما گوگل به تازگی در صفحه توییتری خود به نام Made By Google به این موضوع اشاره کرد که این رقم به 3 فرمان افزایش پیدا کرده است و حالا شما می توانید سه دستور مختلف را همزمان به اسپیکرهای هوشمند این شرکت صادر کنید. البته این توییت بعد از مدتی به دلایل نامعلوم حذف شد!

بر اساس اعلام Google، این ویژگی در حال حاضر برای کشورهای انگلیسی زبان از جمله آمریکا، انگلستان، کانادا و استرالیا عرضه شده است، اما وب سایت اندروید پلیس به این موضوع اشاره کرد که ویژگی یاد شده هنوز برای تمامی کاربران ارائه نشده و احتمالا به مرور این اتفاق روی می دهد.

وب سایت مذکور این نکته را نیز یادآور شد که قابلیت چندوظیفه ای که در کفرانس Google I/O 2018 رونمایی شد، در اختیار کاربران قرار گرفته است. به کمک این ویژگی شما می توانید چند دستور مختلف را به صورت همزمان و بدون رعایت نکات دستوری (مانند قرار دادن فعل در آخر جملات) به اسپیکرهای گوگل هوم اعلام کنید. به عنوان مثال به جای به زبان آوردن عبارت OK Google, What's the time in Shanghai and what's the time in London می توانید به راحتی به این گونه به اسپیکر هوشمند گوگل دستور دهید: What's the time in Shanghai and London

اگر از کاربران اسپیکرهای گوگل هوم هستید، می توانید این قابلیت را امتحان کرده و در صورت فعال شدن، تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر