فروش بالاتر اسپیکرهای هوشمند گوگل نسبت به محصولات آمازون در سه ماه اول 2018

رسانه کلیک - بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، اسپیکرهای هوشمند گوگل در سه ماهه اول 2018 فروش بالاتری را در مقایسه با اسپیکرهای هوشمند آمازون داشته اند.

فروش بالاتر اسپیکرهای هوشمند گوگل نسبت به محصولات آمازون در سه ماه اول 2018

آمازون یکی از بازیگران اولیه بازار اسپیکرهای هوشمند محسوب می شود. این فروشگاه اینترنتی بخش قابل توجهی از این بازار را در اختیار خود دارد. با این حال به نظر می رسد که اسپیکرهای هوشمند گوگل تهدید بزرگی برای آمازون باشند.

بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده توسط Canalys گوگل موفق شده با بلندگوهای هوشمند خود در سه ماهه اولیه 2018 کمپانی آمازون را شکست دهد. گوگل برای اولین بار موفق شده در این بخش از بازار به فروش بالاتری در مقایسه با آمازون دست پیدا کند.

در سه ماهه اولیه سال جاری میلادی فروش اسپیکرهای هوشمند گوگل به 3.2 میلیون واحد رسیده است. در همین بازه زمانی آمازون موفق به فروش 2.5 میلیون بلندگوی هوشمند شده است. آمار فروش منتشر شده مربوط به سه ماهه اولیه 2018 است بنابراین می توان انتظار داشت که در ادامه سال جاری میلادی آمازون موفق به شکست گوگل شود.

در حال حاضر آمازون در این بخش از بازار حکمرانی می کند. با وجود این موضوع این احتمال وجود دارد که گوگل در آینده بتواند بخش اسپیکرهای هوشمند را رهبری کند. گوگل اسپیکرهای هوشمند مناسبی را در بازار به فروش می رساند و می تواند با این محصولات فاصله خود با آمازون را کاهش دهد.

هر دو کمپانی دارای چندین اسپیکر هوشمند در بازار هستند که محدوده های قیمتی مختلف را پوشش می دهند. کاربران می توانند با پرداخت مبلغ کمی صاحب یکی از اسپیکرهای هوشمند گوگل و یا آمازون شوند.

گوگل و آمازون در نظر دارند که در آینده محصولات بیشتری را روانه بازار کنند. بنابر برخی گزارش ها در سه ماهه اولیه 2018 اپل موفق به فروش 600 هزار هوم پاد شده است که بخش کوچکی از این بازار را تشکیل می دهد. گفته می شود این شرکت در آینده از نسخه ارزان تر بلندگوی هوشمند خود رونمایی خواهد کرد ( نسخه ارزان تر هوم پاد اپل با قیمت 199 دلار عرضه می شود ).

ارسال نظر