افشای مشخصات پیکسل بوک Go گوگل

رسانه کلیک - به استناد اخبار جدید، پس از افشای جزئیات مختلف از لپ تاپ جدید گوگل که پیکسل بوک Go نام دارد، اکنون تصاویری از آن نیز در اینترنت فاش شده است.

افشای مشخصات پیکسل بوک Go گوگل

یک ماه پس از آن که مشخص شد لپ تاپ بعدی گوگل، پیکسل بوک Go نام دارد، اخبار و تصاویر جدیدی از این دستگاه فاش شده است. تصاویر فاش شده از این لپ تاپ آن را در دستان فردی نشان می دهند که ژاکت جدید گوگل را نیز به تن دارد.

کیبورد این لپ تاپ مشابه مدل قبلی پیکسل بوک است. همچنین به نظر می رسد که اسپیکرهای جلویی این دستگاه کیفیت صدای بسیار خوبی داشته باشند. در هر دو طرف این دستگاه پورت های USB-C وجود دارد که هر یک از آن ها دارای نور هنگام شارژ شدن هستند. پیکسل بوک گو همچنین دارای یک جک هدفون 3.5 میلی متری در سمت چپ است. طراحی این لپ تاپ تفاوت های چندانی با لپ تاپ های اپل ندارد، اما گوگل با طراحی چنین محصولی توانسته نشان دهد که دستگاهی با سیستم عامل OS نیز می تواند بسیار خوب و مناسب باشد.

پیکسل بوک گو

همان طور که قبلا نیز فاش شده بود، این لپ تاپ در بهترین حالت خود دارای ویژگی های دیگری از جمله صفحه نمایش 13.3 اینچی 4K، پردازنده اینتل Core i7، رم 16 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی است. هنوز قیمت دقیق این دستگاه مشخص نشده است، اما تصاویر این لپ تاپ احتمالا نشان دهنده کیفیت بالای سخت افزار آن هستند. با این همه، برای آشنایی کامل با این دستگاه و سایر محصولات گوگل از جمله گوشی پیکسل 4 باید تا تاریخ 15 اکتبر صبر کرد.

ارسال نظر