گوپرو هیرو 8 بلک با قیمت 399 دلار رسما معرفی شد

رسانه کلیک - گوپرو هیرو 8 بلک از راه رسید. این دوربین شباهت زیادی به نسل گذشته خود دارد و با قیمت 399 دلار به فروش می رسد.

گوپرو هیرو 8 بلک با قیمت 399 دلار رسما معرفی شد

گوپرو از جدیدترین دوربین خود، هیرو 8 بلک رونمایی کرد. این دوربین پرچمدار با قیمت 399 دلار به فروش می رسد. این دوربین از نرم افزار جدیدی بهره می برد و دارای قابلیت ضبط ویدیوهای 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه است. لرزش تصاویر در این دوربین به علت بهبود لرزشگیر دیجیتال HyperSmooth کاهش پیدا کرده است.

از امروز می توان دوربین گوپرو هیرو 8 بلک را سفارش داد و از تاریخ 15 اکتبر آن را تحویل گرفت. این دستگاه به همراه دوربین جدید 360 درجه گوپرو مکس با قیمت 499 دلار به فروش می رسد. نسل گذشته این دوربین، هیرو 7 بلک از این پس با قیمت 299 در اختیار خریداران قرار می گیرد. گوپرو هیرو 7 سیلور با قیمت 199 دلار به فروش می رسد و نسخه سفید آن نیز از خط تولید خارج شده و دیگر وارد بازار نمی شود.

دوربین گوپرو مکس

دوربین گوپرو هیرو 8 بلک شباهت زیادی به نسل های گذشته خود دارد؛ با این حال تفاوت های بزرگی نیز میان آن ها به چشم می خورد. اولین تغییر، پشتیبانی این دستگاه مادهای مختلف است. گوپرو برای این دوربین خود تجهیزات زیادی را طراحی کرده است که برای مثال می توان به میکروفن و چراغ LED اشاره کرد.

این دوربین به گونه ای طراحی شده که می توان آن را به تمام تجهیزات قابل حمل گوپرو مصتل کرد. لنز مورد استفاده در این دوربین برخلاف نسل گذشته آن، گوپرو هیرو 7 توسط کاربر قابل تعویض نیست. گوپرو اعلام کرده مقاومت شیشه مورد استفاده در دوربین Hero 8 Black را در مقایسه با نسل گذشته تا دو برابر افزایش داده تا نیازی به تعویض نداشته باشد.

دوربین GoPro Hero 8 Black می تواند ویدیوهای 4K به صورت 60 فریم بر ثانیه ضبط کند. همچنین کاربران می توانند توسط آن فیلم های 1080p را به صورت 240 فریم بر ثانیه ضبط کنند که برای طرفداران ویدیوهای اسلوموشن، یک خبر خوشحال کننده است.

ارسال نظر