انتشار تصویری از دستبند هوشمند آنر Band 5

رسانه کلیک - تصویری از دستبند هوشمند آنر Band 5 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. احتمال معرفی این محصول همزمان با گوشی آنر 9X وجود دارد.

انتشار تصویری از دستبند هوشمند آنر Band 5

در سپتامبر سال گذشته میلادی شاهد معرفی دستبند هوشمند آنر بند 4 بودیم. به نظر می رسد محصول جایگزین این دستبند با نام آنر بند 5 از راه می رسد. به تازگی مدیر عامل این شرکت، تصویری از این محصول را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است. بر اساس این تصویر، آنر Band 5 دارای طراحی مشابه با نسل قبلی خود است. این دستگاه به نمایشگر رنگی مجهز شده که انتظار می رود از نوع AMOLED باشد. در زیر این صفحه نمایش یک دکمه دایره ای به چشم می خورد.

این دستبند هوشمند مانند نسل گذشته خود قادر به اندازه گیری ضربان قلب است. علاوه بر این ویژگی، آنر Band 5 می تواند میزان اکسیژن خون را اندازه گیری کرده و وجود مشکل در آن را به کاربر گوشزد کند. این محصول مانند اکثر دستبندهای هوشمند موجود در بازار، قادر به ردیابی خواب است.

آنر بند 5

آقای Zhao اطلاعاتی در رابطه با زمان معرفی این دستبند منتشر نکرده است. نسل قبلی این محصول همزمان با معرفی آنر 8X از راه رسید و با توجه به این موضوع، احتمال رونمایی از آنر بند 5 همزمان با آنر 9X وجود دارد. این گوشی هوشمند در تاریخ 23 جولای در معرض دید عموم قرار می گیرد ( رونمایی از آنر 9X در تاریخ 23 جولای ).

بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز از این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار گرفته، آنر برای آن دوربین سلفی پاپ آپ در نظر می گیرد ( گوشی آنر 9X به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز می شود ). این سبک طراحی مانع از ایجاد برش و یا حفره درون صفحه نمایش می شود و همچنین افزایش نسبت نمایشگر به بدنه را در پی دارد.

ارسال نظر