رونمایی از ایرباد بی سیم آنر FlyPods در تاریخ 31 اکتبر

رسانه کلیک - شرکت آنر در تاریخ 9 آبان مراسمی را برای معرفی گوشی آنر مجیک 2 برگزار می کند. در این مراسم ایرباد بی سیم آنر FlyPods نیز معرفی می شود.

رونمایی از ایرباد بی سیم آنر FlyPods در تاریخ 31 اکتبر

شرکت های مختلف به دنبال حذف جک 3.5 میلی متری هدفون از محصولات تولیدی خود هستند. با حذف این پورت، شاهد توسعه هدفون های بی سیم بودیم. شرکت اپل در سال 2016 با معرفی آیفون 7 ، جک 3.5 میلی متری صدا را از گوشی های تولیدی خود حذف کرد. پس از اپل شاهد حذف این پورت در گوشی های شرکت های شیائومی و هواوی بودیم.

با حذف این پورت، هدفون های بی سیم بیشتری روانه بازار شدند. ایرپاد اپل اولین هدفون بی سیمی محسوب می شود که توانست به محبوبیت بالایی در بازار دست پیدا کند.

بر اساس پوستری که به تازگی از سوی شرکت آنر در اختیار رسانه ها قرار گرفته است، ایرباد بی سیم آنر FlyPods در تاریخ 31 اکتبر از راه می رسد. در این تاریخ علاوه بر هدفون بی سیم آنر، شاهد رونمایی از گوشی آنر Magic 2 و آنر واچ خواهیم بود ( آنر واچ در تاریخ 9 آبان به همراه آنر Magic 2 معرفی می شود ).

در این پوستر شاهد نمایش بخشی از طراحی این محصول هستیم. به نظر می رسد آنر برای طراحی هدفون بی سیم خود از ایرپاد اپل الهام گرفته است. انتظار می رود این هدفون امکانات مناسبی داشته باشد.

شایعات و گزارش ها در گذشته به معرفی نسل جدید ایرباد بی سیم هواوی FreeBuds در مراسم رونمایی از گوشی های سری میت 20 در شهر لندن اشاره کرده بودند؛ با این حال این غول فناوری چینی این هدفون را در معرض دید عموم قرار نداد.

در حالی که هواوی از FreeBuds 2 رونمایی نکرد، گزارش ها برخی از مشخصات و ویژگی های آن را در اختیار رسانه ها قرار دادند. این احتمال وجود دارد که این هدفون همزمان با معرفی گوشی های سری هواوی P30 در سال آینده میلادی، در معرض دید عموم قرار بگیرد.

ارسال نظر