مدل ویژه آنر مجیک واچ 2 معرفی شد

رسانه کلیک - آنر مجیک واچ 2 Limited Edition از راه رسید. این ساعت هوشمند در رنگ های مختلف وارد بازار می شود. در حال حاضر قیمت آنر مجیک واچ 2 لیمیتد ادیشن اعلام نشده است.

مدل ویژه آنر مجیک واچ 2 معرفی شد

امروز آنر مراسمی را در لندن، انگلستان برگزار کرد. در این مراسم شاهد رونمایی از نسخه ویژه و تولید محدود آنر MagicWatch 2 بودیم. این ساعت هوشمند با همکاری چندین هنرمند شامل Jacky Tsai و George Greaves بازطراحی شده است. هر هنرمند موفق شده استایل خاص خود را ایجاد کند. برای مثال Jacky Tsai مدل های Floral Horse و Shanghai Tane Cafe را طراحی کرده است.

از نظر سخت افزاری، ساعت آنر مجیک واچ 2 در اندازه های 42 و 46 میلی متری در بازار به فروش می رسد ( آنر MagicWatch 2 با 14 روز شارژدهی از راه رسید ). مدل 46 میلی متری به عنوان یک ساعت هوشمند اسپرت و مدل 42 واتی به عنوان یک ساعت برای مد توسعه پیدا کرده است. خریداران می توانند آن ها را بندهای مختلف مانند چرمی و فلزی سفارش دهند.


  • آنر مجیک واچ 2

  • آنر مجیک واچ 2


این ساعت هوشمند از صفحه نمایش 1.39 اینچی AMOLED بهره می برد و تا 14 روز قادر به همراهی کاربر است. این دستگاه به ویژگی های سلامتی زیادی مجهز شده و همچنین قادر به ردیابی فعالیت های ورزشی مختلف است. آنر MagicWatch 2 در نسخه 46 میلی متری و رنگ مشکی با قیمت 159.99 پوند در انگلستان به فروش می رسد. مدل 42 میلی متری آن نیز قیمتی برابر با 149.99 پوند دارد.

آنر از تاریخ 12 فوریه فروش این ساعت هوشمند را در کشور انگلستان شروع می کند. اگرچه نسخه لیمیتد ادیشن اسمارت واچ آنر از طراحی جذابی بهره می برد؛ اما در حال حاضر تاریخ عرضه و همچنین قیمت آن مشخص نشده است. انتظار می رود این نسخه با قیمت بالایی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

ارسال نظر