کروم بوک جدید اچ پی با قیمت 449 دلار معرفی شد

رسانه کلیک - کروم بوک جدید اچ پی از راه رسید. این محصول، بزرگترین کروم بوک تولیدی اچ پی محسوب می شود که دارای صفحه نمایش 15 اینچی است.

کروم بوک جدید اچ پی با قیمت 449 دلار معرفی شد

اچ پی از بزرگترین کروم بوک تولیدی خود تا به امروز، رونمایی کرد. کروم بوک جدید اچ پی که کروم بوک 15 نام دارد، به صفحه نمایش 15 اینچی لمسی و کیبورد کامل مجهز شده است. در گذشته شاهد معرفی کروم بوک های 15 اینچی از سوی شرکت های ایسوس و لنوو بودیم ( کروم بوک های جدید ایسر از راه رسید ).

اچ پی کروم بوک 15 با قیمت پایه 449 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. این نمونه از پردازنده اینتل پنتیوم گلد 4417U بهره می برد که توسط 4 گیگابایت رم از نوع DDR5 و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. اچ پی برای این محصول خود اسپیکر دوگانه بنگ اند اولافسن، وبکم اچ دی و نور پس زمینه کیبورد در نظر گرفته است.

از درگاه های ارتباطی این کروم بوک جدید می توان به وای فای 802.11 ac، پورت کارت حافظه خارجی microSD و سه پورت USB 3.1 اشاره کرد. اچ پی ادعا می کند این کروم بوک با یک بار شارژ کامل، قادر به همراهی کاربر تا 13 ساعت است.

کروم بوک 15 اینچی اچ پی وزنی برابر با 1.8 کیلوگرم دارد که مناسب به نظر می رسد. در حال حاضر این محصول برای خرید در ایالات متحده آمریکا موجود است. اچ پی در رابطه با عرضه این محصول در کشورهای دیگر، اطلاعاتی را در اختیار رسانه ها قرار نداده است.

در صورتی که به دنبال خرید یک کروم بوک مجهز به نمایشگر بزرگ و قیمت مناسب هستید، اچ پی کروم بوک 15 را در لیست خرید خود قرار دهید. این دستگاه در نسخه های قدرتمندتر و قیمت بالاتری نیز به فروش می رسد ( اچ پی از اولین کروم بوک جهان مجهز به پردازنده AMD رونمایی کرد ).

ارسال نظر