اچ پی Spectre Folio معرفی شد؛ لپ تاپی با بدنه چرمی!

رسانه کلیک - شرکت اچ پی از یک لپ تاپ جدید رونمایی کرد. اچ پی Spectre Folio دارای بدنه ای از جنس چرم بوده که کیفیت بالایی دارد. 

اچ پی Spectre Folio معرفی شد؛ لپ تاپی با بدنه چرمی!

شرکت مایکروسافت به زودی از نسل جدید لپ تاپ های سرفیس رونمایی می کند و هفته آینده نیز با گوگل پیکسل Slate ملاقات می کنیم. در این میان شرکت اچ پی از یک محصول جدید رونمایی کرده است.

اچ پی Spectre Folio از بدنه چرمی بهره می برد که کیفیت بالایی دارد. کاربر می تواند از این محصول در حالت های مختلف استفاده کند. روی پنل پشتی این دستگاه یک لولای مخصوص قرار گرفته که امکان استفاده از آن در حالت ایستاده را فراهم می کند.

این لپ تاپ شرکت HP فاقد فن بوده و شارژدهی بالایی دارد. بر اساس اعلام شرکت اچ پی، این لپ تاپ تا 19 ساعت شارژدهی دارد. اچ پی Spectre Folio از سیم کارت نانو و eSIM پشتیبانی می کند و دارای شبکه ارتباطی 4G LTE است.

اچ پی برای این لپ تاپ خود یک نمایشگر 13.3 اینچی در نظر گرفته که در نسخه های مختلف با رزولوشن فول اچ دی و 4K در اختیار خریداران قرار می گیرد. قدرت این دستگاه را پردازنده های نسل هشتم اینتل تامین کند.

این محصول شرکت HP از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که البته رم آن تا 16 گیگابایت و حافظه آن تا 2 ترابایت قابل افزایش است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پورت USB-C، ویندوز 10 و قلم دیجیتال اشاره کرد.

نسخه مجهز به نمایشگر فول اچ دی این محصول با پردازنده اینتل Core i5 با قیمت 1299 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد و مدل دارای پردازنده Core i7 با قیمت 1399 دلار به فروش می رسد. در صورت سفارش نسخه مجهز به شبکه ارتباطی 4G LTE، باید 1499 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

این دستگاه با نمایشگر فول اچ دی از تاریخ 29 اکتبر به بازار عرضه می شود و نسخه مجهز به صفحه نمایش 4K از ماه دسامبر سال جاری میلادی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر