کروم بوک های جدید اچ پی از راه رسید

رسانه کلیک - اچ پی کروم بوک های جدید خود را در معرض دید عموم قرار داد. این دو محصول از استاندارد نظامی MIL-STD-810G پشتیبانی می کنند.

کروم بوک های جدید اچ پی از راه رسید

اچ پی از دو کروم بوک جدید با مصارف آموزشی رونمایی کرده که هر دو دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G هستند که این موضوع به معنای آن است که با محصولات مقاومی روبه‌رو هستیم. کیبورد این محصولات در برابر آب مقاوم است.

کروم بوک اچ پی x360 11 G2 Education Edition دارای یک نمایشگر لمسی 11 اینچی با رزولوشن 768 × 1366 پیکسل است. این صفحه نمایش قابلیت چرخش 360 درجه داشته و می توان از آن به عنوان یک تبلت نیز استفاده کرد. این محصول از قلم Wacom EMR پشتیبانی می کند.

کاربران می توانند این محصول را با دو پردازنده سفارش دهند. یکی از این نمونه ها دارای پردازنده 2 هسته ای سلرون N4000 و نسخه دیگر از پردازنده 4 هسته ای N4100 بهره می برد. این دستگاه در دو نسخه مجهز به 32/64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می شود که هر دو دارای 8 گیگابایت رم هستند.

بر اساس اعلام شرکت سازنده، شارژدهی این محصول برابر با 11.5 ساعت بوده و وزن آن برابر با 1.47 کیلوگرم است.

محصول بعدی این شرکت، کروم بوک اچ پی 11 G7 EE است. این محصول دارای صفحه نمایش 11 اینچی با قابلیت چرخش 180 درجه است که مشخصات فنی آن تفاوتی با محصول دیگر ندارد. کاربران می توانند این محصول را با نمایشگر عادی و یا صفحه نمایش لمسی سفارش دهند. شارژدهی مدل عادی این کروم بوک به 13 ساعت می رسد.

کروم بوک های جدید اچ پی دارای 2 پورت USB-C نسل اول هستند. از دیگر درگاه های این محصول می توان به یک پورت USB-A، جک 3.5 میلی متری هدفون و کارت حافظه SD اشاره کرد.

این دو کروم بوک از ماه آوریل سال جاری میلادی روانه بازار می شوند. در حال حاضر سازنده این محصولات قیمت آن ها را اعلام نکرده است.

ارسال نظر