هواوی بند 4 از راه رسید

رسانه کلیک - هواوی بند 4 به صورت رسمی معرفی شد. این دستبند هوشمند هواوی به صفحه نمایش 0.96 اینچی با فناوری TFT مجهز شده است.

هواوی بند 4 از راه رسید

آنر چند روز پیش از دستبند هوشمند آنر بند 5i رونمایی کرد و حال شرکت هواوی نیز دستبند هوشمند خود را معرفی کرده است. هواوی بند 4 از نظر طراحی شباهت زیادی به آنر Band 5i دارد. این دستگاه از صفحه نمایش رنگی 0.96 اینچی TFT با شیشه 2.5D بهره می برد. رزولوشن این نمایشگر برابر با 80 × 160 پیکسل است. این صفحه نمایش اطلاعاتی مانند ساعت، تاریخ، فعالیت های ورزشی و نوتیفیکیشن اپلیکیشن ها را نمایش می دهد.

دستبند هوشمند هواوی Band 4 دارای سنسور سنجش ضربان قلب بوده و قادر به پایش خواب کاربر است. این دستگاه می تواند فعالیت های مختلف ورزشی مانند دویدن، راه رفتن و دوچرخه سواری را اندازه گیری کند. این محصول در برابر نفوذ آب مقاوم است و تا عمق 50 متری آب سالم باقی می ماند. این دستبند هوشمند ورزشی از محصولات مجهز به سیستم عامل اندروید 4.4 به بالا و iOS 9.0 به بالا پشتیبانی می کند. هواوی برای این دستگاه خود بلوتوث 4.2 در نظر گرفته؛ با این حال تراشه NFC را از آن حذف کرده است.

هواوی Band 4

هواوی Band 4 در سه رنگ مشکی گرافیتی، Sakura Pink و Amber Sunrise به فروش می رسد. بر اساس ادعای هواوی، باتری 91 میلی آمپر ساعتی این دستبند 7 تا 9 روز شارژدهی دارد. این محصول دارای رابط USB-A است، بنابراین باید آن را برای شارژ به شارژهای استاندارد متصل کرد. در حال حاضر این دستبند در کشورهای اندونزی و تایلند قابل خرید است و فروش آن از تاریخ 1 نوامبر در کشور چین آغاز می شود. قیمت هواوی بند 4 برابر با 30 دلار است.

ارسال نظر