رنگ صورتی طلایی به هواوی میت بوک ایکس پرو رسید

رسانه کلیک - هواوی میت بوک ایکس پرو از بهترین لپ‌تاپ‌های بازار بوده که از این پس با رنگ صورتی طلایی نیز به بازار عرضه می‌شود.

رنگ صورتی طلایی به هواوی میت بوک ایکس پرو رسید

اوایل سال جاری میلادی در کنگره جهانی موبایل 2019 در بارسلونا اسپانیا، هواوی تعدادی از لپ‌تاپ‌هایش را معرفی کرد که شامل هواوی میت بوک ایکس پرو هم می‌شد. این مدل در ماه گذشته در چین معرفی شد.

هواوی میت بوک ایکس پرو در زادگاه خودش، چین از 17 آوریل در دسترس علاقمندان بود اما فقط در دو رنگ Deep Gray و Moon Silver به فروش می‌رسید. از امروز بالاخره این شرکت گزینه رنگ صورتی را نیز روی میز گذاشت تا دوستداران این رنگ که اغلب خانم‌ها هستند، این لپ‌تاپ را جزو گزینه‌های خرید بگذارند.

بعد از ماجرای رنگ، خریداران چینی با محدودیت دیگری هم طرف هستند. در حالی‌ که این لپ‌تاپ از لحاظ تراشه و حافظه در چهار مدل مختلف عرضه شده، اما تنها نسخه قابل خرید در چین مدل Core i5 با 8گیگابایت رم، 512 گیگ فضای ذخیره‌سازی و کارت گرافیک Nvidia MX250 است. قیمت این لپ‌تاپ 8.999 یوان بوده که تقریبا معادل 1.320 دلار می‌شود.

از لحاظ طراحی، هواوی میت بوک ایکس پرو جدید مانند نسخه قبلی است. بدنه این لپ‌تاپ یکپارچه و فلزی است و با روش خاصی (ساب‌پاشی) رنگ‌‌آمیزی شده است. این لپ‌تاپ، صفحه‌ نمایشی لمسی با اندازه 13.9 اینچ از نوع LTPS Ultra FullView با نسبت تصویر 3:2 دارد. رزولوشن این نمایشگر 3K است.

هواوی میت بوک ایکس پرو در زیر بدنه، به نسل هشتم Intel Core i7-8565U و Nvidia GeForce MX250 GPU مجهز شده است. دستگاه برای خنک‌ ماندن یک سیستم هوشمند دارد که بین حالت‌های فعال و غیرفعال تغییر موقعیت می‌دهد تا بدون ایجاد سروصدا، گرما را از دستگاهتان دور نگه ‌دارد. این ویژگی با دو هواوی Shark Fin Fans 2.0 همراه می‌شود تا هوا با شدت بیشتری از این دستگاه خارج شود.

هواوی میت بوک X پرو اسکنر اثر انگشت را حفظ کرده و آن را روی دکمه روشن/خاموش قرار داده است. وب‌کم این لپ‌تاپ برای امنیت بیشتر بین کلیدهای کیبورد قرار گرفته که می‌توان در مواقع لزوم آن را مخفی کرد. ویژگی جدید دیگر این دستگاه، هواوی Share 3.0 One Touch است که به سادگی به شما اجازه می‌دهد فایل‌ها را بین این لپ‌تاپ و گوشی خود جابه‌جا کنید.

برای برقراری نوع دیگر ارتباطات، دستگاه به Bluetooth 5.0 و دو آنتن برای ارتباطات بی‌سیم مجهز شده است. هواوی Matebook X Pro چهار اسپیکر با ویژگی Dolby Atmos، دو درگاه USB Type-C، یک درگاه USB Type-A و یک درگاه جدید Thunderbolt 3 دارد.

هواوی Matebook X Pro با ویندوز 10 بالا می‌آید و با توجه به باتری 7.565 میلی‌ آمپر ساعتی‌اش، می‌توانید به کمک این لپ‌تاپ 13 ساعت ویدئو ببینید، 14 ساعت کار کنید و بیش از 12 ساعت در اینترنت بچرخید. این دستگاه با یک شارژر 65 واتی همراه است.

ارسال نظر