اسپیکر هوشمند جدید هواوی مجهز به دستیار صوتی Xiaoyi معرفی شد

رسانه کلیک - اسپیکر هوشمند جدید هواوی در کشور چین در معرض دید عموم قرار گرفت. این محصول با قیمت 58 دلار به فروش می رسد.

اسپیکر هوشمند جدید هواوی مجهز به دستیار صوتی Xiaoyi معرفی شد

شرکت هواوی در کشور چین مراسمی را برای عرضه گوشی های سری میت 20 برگزار کرد. در این مراسم شاهد معرفی اسپیکر هوشمند جدید هواوی بودیم. این محصول به اپل هوم پاد شباهت دارد. اسپیکر هوشمند شرکت اپل با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسد.

هواوی در گذشته در نمایشگاه IFA 2018 از یک بلندگوی هوشمند دیگر با نام AI Cube رونمایی کرده بود. این محصول ابعاد بزرگتری در مقایسه با گوگل هوم دارد و به دستیار صوتی الکسا مجهز شده است. AI Cube در بازارهای اروپایی به فروش می رسد.

اسپیکر هوشمند جدید هواوی از دستیار صوتی Xiaoyi بهره می برد. در بالای این محصول شاهد حضور برند هواوی به همراه 4 دکمه فیزیکی هستیم. دکمه های افزایش و کاهش صدا، قطع صدا و تماس تلفنی در این بخش خودنمایی می کند.

اسپیکر هوشمند جدید هواوی از قابلیت صوتی Histen بهره می برد که باعث افزایش کیفیت صدای خروجی این محصول می شود. علاوه بر این قابلیت، شاهد همکاری شرکت معروف دانمارکی Dynaudio برای بهبود کیفیت صدای این بلندگوی هوشمند هستیم.

قدرت خروجی این اسپیکر به 10 وات می رسد و در آن از 6 میکروفن برای شناسایی صدای کاربران استفاده شده است. این محصول مانند گوگل هوم می تواند صدای افراد مختلف را تشخیص دهد.

هواوی اسپیکر هوشمند خود را با قیمت بسیار کمتری در مقایسه با اپل هوم پاد به فروش می رساند. در حالی که اپل هوم پاد با قیمت 349 دلار در ایالات متحده آمریکا به فروش می رسد، محصول جدید هواوی با قیمت 58 دلار به بازار عرضه می شود.

انتظار می رود این دستگاه تنها در بازارهای آسیایی برای فروش عرضه شود و شاهد حضور آن در بازار ایالات متحده آمریکا نباشیم.

ارسال نظر