مشخصات نسخه 2018 هواوی واچ 2 به همراه تصاویر آن منتشر شد

رسانه کلیک - به تازگی مشخصات نسخه 2018 هواوی واچ 2 در فضای اینترنت منتشر شده است. علاوه بر مشخصات، شاهد انتشار تصاویر این ساعت هوشمند نیز هستیم.

مشخصات نسخه 2018 هواوی واچ 2 به همراه تصاویر آن منتشر شد

به نظر می رسد در سال جاری میلادی با چندین ساعت هوشمند ملاقات کنیم. بر اساس گزارش هایی که منتشر شده است ال جی امسال از ساعت هوشمند هیبریدی خود رونمایی می کند و همچنین گوگل ساعت هوشمند پیکسل را در سه نسخه توسعه می دهد ( ساعت هوشمند ال جی Timepiece با کارکرد هیبریدی در راه است ).

هواوی یکی از شرکت هایی بوده که در زمینه تولید اسمارت واچ ها فعالیت می کند. به تازگی مشحصات نسخه 2018 هواوی واچ 2 به همراه تصاویر آن در فضای مجازی منتشر شده است.

این اطلاعات و تصاویر توسط حساب توییتری evleaks@ منتشر شده که بر اساس آن بزرگترین تفاوت میان نسخه 2018 هواوی واچ 2 و نسحه کنونی آن مربوط به پشتیبانی از eSIM است. به نظر می رسد هر دو ساعت هوشمند از مشخصات فنی تقریبا یکسانی بهره می برند.

بر اساس مشخصات نسخه 2018 هواوی واچ 2 این ساعت هوشمند به سیستم عامل Wear OS مجهز می شود. این گجت از نمایشگر 1.2 اینچی با فناوری امولد و رزولوشن 390 × 390 پیکسل بهره می برد. قدرت این ساعت هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 2100 تامین خواهد کرد.

میزان رم و حافظه داخلی نسخه 2018 هواوی واچ 2 نسبت به نسخه کنونی تغییر نخواهد کرد. هواوی برای این ساعت هوشمند 4 گیگابایت حافظه داخلی و 768 مگابایت رم در نظر گرفته است. ظرفیت باتری این اسمارت واچ همانند نسل کنونی 420 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

این محصول به بلوتوث نسخه 4.1، GPS و سنسور سنجش ضربان قلب مجهز می شود. نسخه 2018 هواوی واچ 2 با بهره مندی از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. هواوی طراحی بند این ساعت هوشمند را تغییر داده است.

این محصول جدید در نسخه پایه از eSIM پشتیبانی خواهد کرد ویژگی که در گذشته تنها خریداران هواوی واچ 2 پرو به آن دسترسی داشتند. استفاده از eSIM باعث می شود که توسط این ساعت هوشمند بتوان تماس تلفنی برقرار و یا پیامک برای دیگران ارسال کرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت و زمان عرضه این محصول منتشر نشده است.

ارسال نظر