هواوی واچ 3 با سیستم عامل Wear OS در راه است

رسانه کلیک - هواوی تا به امروز چندین ساعت هوشمند روانه بازار کرده است. حال به نظر می رسد که محصول جدید این کمپانی، هواوی واچ 3 در راه است.

هواوی واچ 3 با سیستم عامل Wear OS در راه است

کمپانی هواوی در سال 2015 اولین ساعت هوشمند هواوی واچ را روانه بازار کرد که بازخورد خوبی داشت و به دنبال آن، فعالیت این کمپانی در این زمینه بیشتر شد؛ با این حال از مه 2018، علاقه هواوی به فعالیت در این عرصه کمرنگ تر شد. حال اخبار جدید منتشر شده حاکی از آن است که ساعت هوشمند جدید هواوی به نام هواوی واچ 3 در راه است.

اگرچه هنوز اطلاعات زیادی از گجت پوشیدنی آینده هواوی در دسترس نیست، اما در خبرها به محصولاتی با شماره CSN-AL00 ،CSN-AL01 و CSN-BX9 اشاره شده که گمان می رود ساعت های هوشمند هواوی باشند. هنوز هیچ یک از اخبار منتشر شده از سوی کمپانی هواوی تایید نشده اند؛ با این حال پیش از این شماره BX9 مربوط به ساعت هوشمند هواوی واچ 2 بوده است، همین موضوع می تواند دلیل محکمی بر صحت اخبار در رابطه با ساعت هوشمند جدید هواوی باشد.

هواوی واچ 3

از آنجایی که نسل های قبلی این ساعت هوشمند از سیستم عامل گوگل، Wear OS استفاده می کردند، به نظر می رسد که هواوی واچ 3 نیز دارای این سیستم عامل باشد و شرکت هواوی تمرکز خود را روی پلتفرم اندروید پوشیدنی قرار دهد. همچنین، انتظار می رود در این ساعت هوشمند از پردازنده Snapdragon Wear 3100 کوالکام و یا Snapdragon Wear 429 استفاده شود. از سوی دیگر اگر هواوی در این ساعت هوشمند از سیستم عامل لایت خود استفاده کند، نیازی به تراشه قدرتمند نخواهد داشت.

هواوی واچ GT دیگر محصول این غول فناوری چینی بوده که به دلیل تمرکز روی قابلیت های مربوط به ورزش و سلامتی بدن و همچنین مصرف کم باتری، محبوبیت بالایی در بین مصرف کنندگان دارد. لازم به ذکر است؛ یک ساعت هوشمند دیگر که با شماره ALX-AL10 به ثبت رسیده، به طور خاص برای کودکان طراحی شده است.

ارسال نظر