رندرهای هواوی واچ GT 2 به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک  - رندرهای هواوی واچ GT 2 در فضای مجازی منتشر شد. بر اساس این رندرها، ساعت هوشمند آینده هواوی دارای حاشیه نمایشگر کوچکتری است.

رندرهای هواوی واچ GT 2 به اینترنت راه پیدا کرد

هواوی واچ GT در اکتبر سال گذشته میلادی همراه با گوشی های سری میت 20 در معرض دید عموم قرار گرفت. حال پس از گذشت یکسال، به نظر می رسد این شرکت قصد دارد از نسل جدید آن رونمایی کند. انتظار می رود هواوی واچ GT 2 در تاریخ 19 سپتامبر همراه با گوشی های سری میت 30 معرفی شود، البته احتمال رونمایی از آن در نمایشگاه IFA 2019 نیز وجود دارد.

به تازگی رندرهای جدیدترین اسمارت واچ هواوی به اینترنت راه پیدا کرده که طراحی آن را به نمایش می گذارد. بر اساس این رندرها، هواوی بهبودهایی را در آن اعمال کرده است. این محصول به صفحه نمایش بزرگتری با حاشیه های کمتر مجهز شده و همچنین ضخامت کمتری در مقایسه با نسل قبلی خود دارد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 445 میلی آمپر ساعتی تامین می شود.




هواوی Watch GT 2 از میکروفن و اسپیکر بهره می برد که امکان مکالمه مستقیم توسط آن را برای کاربر فراهم می کند. احتمالا این ساعت هوشمند در نسخه ای با قابلیت پشتیبانی از سیمکارت نیز وارد بازار می شود. این محصول هواوی به GPS و همچنین سنسور سنجش ضربان قلب مجهز می شود. بر اساس رندرها، کاربران می توانند این ساعت هوشمند را در دو نسخه خریداری کنند.

هواوی واچ GT 2 اسپرت و کلاسیک نسخه های مختلف این محصول را تشکیل می دهند. نسخه اسپرت این دستگاه دارای بدنه و بند مشکی رنگ است. در طراحی مدل کلاسیک از رنگ مشکی و نقره ای استفاده شده و همچنین برای آن بند چرم قهوه ای رنگ در نظر گرفته شده است. این محصولات به سیستم عامل انحصاری هواوی مجهز می شوند و فاقد سیستم عامل Wear OS هستند.

ارسال نظر