هواوی واچ GT و بند 3 پرو از راه رسید!

رسانه کلیک - شرکت هواوی در مراسم خود از هواوی واچ GT و بند 3 پرو به صورت رسمی رونمایی کرد. این محصولات با قیمت مناسبی به بازار عرضه می شوند.

هواوی واچ GT و بند 3 پرو از راه رسید!

هواوی در مراسم خود در شهر لندن چند محصول جدید را در معرض دید عموم قرار داد. در این مراسم شاهد رونمایی از هواوی واچ GT و بند 3 پرو بودیم. این محصولات شارژدهی بالایی دارند.

هواوی واچ جی تی از سیستم عامل انحصاری خود بهره می برد و فاقد سیستم عامل Wear OS است. این دستگاه به پردازنده مبتنی بر Cortex-M4 مجهز شده که مصرف انرژی کمی دارد. بر اساس اعلام هواوی، این گوشی هوشمند در حالت عادی تا 2 هفته شارژدهی دارد و در صورت استفاده از GPS شارژدهی آن به 22 ساعت می رسد.

هواوی واچ GT در دو نسخه اسپرت و کلاسیک روانه بازار می شود. در هر دو نسخه شاهد حضور حاشیه های نمایشگر با جنس فولاد ضد زنگ 316L هستیم. هواوی برای این ساعت هوشمند نمایشگر 1.39 اینچی با فناوری امولد در نظر گرفته که دارای رزولوشنی برابر با 454 × 454 پیکسل است.

هواوی واچ جی تی از سنسور سنجش ضربان قلب بهره می برد. این سنسور برای عملکرد دقیق تر به 6 LED مجهز شده است. این دستگاه دارای فناوری TruSeen 3.0 است.

هواوی در این ساعت هوشمند از GPS استفاده کرده است. کاربر می تواند از GPS برای ردیابی و همچنان کنترل فعالیت های خود استفاده کند. هواوی این ساعت هوشمند را به قابلیت ردیابی خواب مجهز کرده است.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT در نسخه اسپرت با قیمت 199 یورو و در نمونه کلاسیک با قیمت 249 یورو به فروش می رسد. این برند علاوه بر ساعت هوشمند جدید خود، از یک دستبند هوشمند نیز رونمایی کرده است.

دستبند هوشمند Band 3 Pro قیمتی برابر با 99 یورو دارد. این دستگاه از صفحه نمایش لمسی 0.95 اینچی امولد بهره می برد. هواوی برای این محصول خود سنسور سنجش ضربان قلب و GPS در نظر گرفته است.

ارسال نظر