ساعت هوشمند هواوی واچ GT به سیستم عامل انحصاری مجهز می شود

رسانه کلیک - هواوی در مراسم رونمایی از گوشی های سری میت 20، ساعت هوشمند هواوی واچ GT را نیز در معرض دید عموم قرار می دهد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT به سیستم عامل انحصاری مجهز می شود

هواوی قصد دارد در تاریخ 16 اکتبر از محصولات جدید خود رونمایی کند. انتظار می رود در این مراسم شاهد معرفی ساعت هوشمند هواوی واچ GT باشیم. در گذشته شاهد انتشار رندرها و مشخصات این ساعت هوشمند بودیم ( رندر هواوی واچ GT طراحی این ساعت هوشمند را نشان می دهد ).

امروز تصویر جدیدی از این محصول به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس این تصویر، هواوچ واچ جی تی طراحی شبیه به ساعت های کلاسیک دارد و در ساخت آن از سرامیک و فولاد ضد زنگ استفاده شده است.

بنابر اطلاعات منتشر شده، این ساعت هوشمند در سه نسخه اسپرت، کلاسیک و فشن به بازار عرضه می شود. به نظر می رسد این دستگاه دارای ضخامت کمی باشد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT برخلاف هواوی واچ 2 به سیستم عامل Wear OS مجهز نمی شود. هواوی برای این اسمارت واچ یک سیستم عامل انحصاری در نظر می گیرد. این سیستم عامل که برای تراشه Cortex-M4 توسعه پیدا کرده، مصرف انرژی کمی دارد.

پردازنده های سری M کمپانی ARM انرژی کمی مصرف می کنند. هواوی با استفاده از باتری 420 میلی آمپر ساعتی قصد دارد شارژدهی این دستگاه را افزایش دهد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، ساعت هوشمند آینده هواوی در زمان فعال بودن قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD)، شارژدهی برابر با 7 روز دارد. در زمان استفاده از GPS شارژدهی باتری این دستگاه به 20 ساعت می رسد. به نظر می رسد در حالت ترکیبی این ساعت هوشمند تا 2 هفته شارژدهی داشته باشد.

ساعت هوشمند هواوی واچ GT از سنسور سنجش ضربان قلب بهره می برد. هواوی برای این دستگاه 4 گیگابایت حافظه داخلی در نظر می گیرد. به احتمال زیاد اسمارت واچ جدید هواوی با قیمت 200 یورو در کشورهای اروپایی عرضه می شود.

ارسال نظر