هواوی واچ GT موفق به کسب تاییدیه FCC شد

رسانه کلیک - کمپانی هواوی در حال توسعه یک ساعت هوشمند جدید است. به تازگی هواوی واچ GT تاییدیه FCC را دریافت کرده است.

هواوی واچ GT موفق به کسب تاییدیه FCC شد

ماه گذشته میلادی گزارش ها خبر از توسعه یک ساعت هوشمند جدید توسط شرکت هواوی دادند. این دستگاه موفق به کسب تاییدیه در اتحادیه اروپا شده بود.

هواوی واچ GT به تازگی تاییدیه FCC را دریافت کرده است. این تاییدیه اطلاعات جدیدی را در رابطه با این ساعت هوشمند در اختیار رسانه ها قرار می دهد.

هواوی واچ GT به باتری 410 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود که در مقایسه با هواوی واچ 2 ظرفیت کمتری دارد. هواوی واچ 2 دارای باتری 420 میلی آمپر ساعتی است ( هواوی واچ 2 جدید بصورت رسمی معرفی شد ).

باتری مورد استفاده در ساعت هوشمند جدید هواوی در مقایسه با باتری 291.8 میلی آمپر ساعتی اپل واچ سری 4 ظرفیت بسیار بالاتری دارد ( اپل واچ 4 معرفی شد؛ پزشکی در دستان شما ).

ساعت هوشمند آینده هواوی از شارژر 5 واتی پشتیبانی می کند. پد شارژر هواوی واچ GT دارای پورت USB Type-C است. این محصول از GPS پشتیبانی می کند که برای فعالیت های ورزشی کارایی بالایی دارد.

انتظار می رود هواوی واچ جی تی دارای NFC باشد. در صورت تجهیز این محصول به تراشه NFC، کاربر می تواند از آن برای پرداخت پول توسط Google Pay و هواوی Pay استفاده کند.

در تاییدیه FCC اطلاعات بیشتری در رابطه با این ساعت هوشمند به چشم نمی خورد؛ با این حال انتظار می رود قدرت آن را پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 تامین کند ( پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 معرفی شد؛ بهبود شارژدهی ساعت های هوشمند ). این دستگاه مانند نسل گذشته خود به سیستم عامل Wear OS مجهز می شود.

هواوی در تاریخ 16 اکتبر مراسمی را برای رونمایی از پرچمداران جدید خود، هواوی میت 20 و میت 20 پرو در لندن برگزار می کند. به احتمال زیاد در این مراسم با هواوی واچ GT نیز ملاقات خواهیم کرد.

ارسال نظر