رندر هواوی واچ GT طراحی این ساعت هوشمند را نشان می دهد

رسانه کلیک - هواوی قصد دارد در آینده نزدیک از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی کند. به تازگی رندر هواوی واچ GT به فضای مجازی راه پیدا کرده است.

رندر هواوی واچ GT طراحی این ساعت هوشمند را نشان می دهد

هواوی به دنبال معرفی یک اسمارت واچ جدید است. بر اساس گزارش ها و شایعاتی که تا به امروز در اینترنت منتشر شده، از هواوی واچ GT در تاریخ 16 اکتبر به همراه گوشی های میت 20 و میت 20 پرو رونمایی می شود.

این ساعت هوشمند در دو نسخه شامل هواوی واچ GT اسپرت و هواوی واچ GT کلاسیک در اختیار خریداران قرار می گیرد. به تازگی رندر هواوی واچ GT در اختیار رسانه ها قرار گرفته است که نسخه کلاسیک آن را نمایش می دهد.

هواوی در این ساعت هوشمند روی شارژدهی باتری و قیمت مناسب تمرکز می کند. این محصول از نمایشگر 1.39 اینچی OLED بهره می برد. در حال حاضر رزولوشن نمایشگر این دستگاه مشخص نیست.

بر اساس رندر منتشر شده، هواوی واچ GT کلاسیک از حاشیه های مشکی رنگ بهره می برد و دارای بند چرمی است. انتظار می رود نسخه اسپرت این ساعت هوشمند دارای رنگ مشکی باشد.

اسمارت واچ آینده شرکت هواوی از GPS ،NFC، قطب نما، سنسور سنجش فشار و بلوتوث بهره می برد. در حالی که شایعات به حضور سنسور سنجش ضربان قلب در این محصول اشاره کرده اند، هم اکنون نمی توان این موضوع را تایید کرد.

این دستگاه به 4 گیگابایت رم و باتری 420 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود که تا 14 روز شارژدهی دارد. انتظار می رود در حالتی که کاربر از GPS استفاده می کند، میزان شارژدهی به 20 ساعت برسد.

قدرت ساعت هوشمند هواوی واچ GT را پردازنده اسنپدراگون Wear 3100 تامین می کند. این چیپست به تازگی از سوی شرکت کوالکام معرفی شده است. انتظار می رود ساعت هوشمند جدید هواوی در نسخه اسپرت با قیمت 199 یورو و در نمونه کلاسیک با قیمت 229 یورو به بازار عرضه شود.

ارسال نظر