مشخصات هواوی واچ GT فاش شد؛ ردیابی عمیق خواب کاربر و دستیار مجازی اختصاصی

رسانه کلیک - شرکت هواوی در آینده نزدیک از ساعت هوشمند جدید خود رونمایی می کند. به تازگی مشخصات هواوی واچ GT در فضای مجازی منتشر شده است.

مشخصات هواوی واچ GT فاش شد؛ ردیابی عمیق خواب کاربر و دستیار مجازی اختصاصی

ساعت هوشمند جدید هواوی در گذشته تاییدیه FCC دریافت کرده بود ( هواوی واچ GT موفق به کسب تاییدیه FCC شد ). امروز مشخصات هواوی واچ GT توسط WiseBuy به فضای مجازی راه پیدا کرد.

بر اساس اعلام این منبع، ساعت هوشمند آینده هواوی به نمایشگر دایره ای شکل با اندازه 1.4 اینچ مجهز می شود. این صفحه نمایش AMOLED دارای رزولوشن 454 × 454 پیکسل است. این ساعت هوشمند 46.5 میلی متری ضخامتی برابر با 10.4 میلی متر دارد.

این ساعت هوشمند جدید شرکت هواوی به سنسور سنجش ضربان قلب، قطب نما و GPS مجهز می شود. این اسمارت واچ در برابر نفوذ آب مقاوم است که به کاربر اجازه می دهد در زمان شنا کردن نیز از آن استفاده کند.

هواوی برای توسعه این ساعت هوشمند با شرکت Firstbeat همکاری می کند تا یک دستیار مجازی در اختیار خریداران هواوی واچ GT قرار گیرد. این محصول دارای ویژگی TruSleep بوده که خواب کاربر را ردیابی می کند.

بر اساس اطلاعات اخیر، این ساعت هوشمند به باتری 410 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود که در مقایسه با نسخه کنونی خود، حجم کمتری دارد. باتری مورد استفاده در هواوی واچ GT می تواند کاربر را تا 14 روز همراهی کند که البته در صورت فعال بودن حالت Always On، شارژدهی آن به 7 روز کاهش پیدا می کند.

هواوی علاوه بر ساعت هوشمند جدید خود، قصد دارد از یک دستبند هوشمند جدید با کدنام Terra نیز رونمایی کند. این محصول به نمایشگر 0.95 اینچی با فناوری امولد مجهز می شود و دارای قابلیت سنجش ضربان قلب و GPS است. این دستگاه در برابر نفوذ آب مقاوم بوده و تا 14 روز شارژدهی دارد.

دستبند و ساعت هوشمند جدید هواوی در تاریخ 16 اکتبر به همراه گوشی های میت 20 و میت 20 پرو معرفی می شوند. انتظار می رود هواوی واچ GT با قیمت 275 دلار و دستبند هوشمند آن با قیمت 140 دلار در اختیار خریداران قرار گیرد.

ارسال نظر