همه ویژگی های برجسته هواوی Watch GT2

رسانه کلیک  - ساعت هوشمند هواوی Watch GT2 جدیدترین محصول هواوی در بازار است که از ویژگی های بسیار هوشمند و جذابی بهره مند است.

همه ویژگی های برجسته هواوی Watch GT2

برخلاف ساعت های پیشین هواوی که برمبنای سیستم عامل WearOS تولید شده و استفاده های مختلفی داشتند، جی تی 2 بیشتر بر مبنای ویژگی های ورزشی و سلامت تولید شده و ویژگی ها بسیار جذابی را در خود جای داده است.

باتری بسیار قدرتمند

باتری این ساعت به قدری قدرتمند است که تا 2 هفته بدون نیاز به شارژ مجدد فعالیت می کند.

پردازنده اختصاصی گجت های پوشیدنی

هواوی در این ساعت از پردازنده اختصاصی گجت های پوشیدنی یعنی Kirin A1 استفاده می کند. این پردازنده بسیار هوشمند داری دو چیپ همزمان توانایی مدیریت باتری این ساعت جذاب را دارد و عمر آن را بسیار طولانی تر می کند.

موسیقی و صدای باکیفیت

یکی از امکانات جذاب هواوی واچ جی تی 2 امکان استفاده از حافظه داخلی این ساعت برای پخش موسیقی است. پخش موسیقی از طریق اسپیکر ساعت یا هدفون بلوتوثی انجام می شود و صدای بسیار باکیفیتی دارد. همچنین امکان مکالمه صوتی چه به صورت مستقیم و چه با استفاده از earbuds موجود است.

تضمین سلامت بدن شما

امکانات متنوع برای محاسبه فشار خون، ضربان قلب و نبض، تمرین تنفس، بررسی وضعیت خواب و... به شما این امکان را می دهد تا سلامت بدنتان تضمین شود.

مربی ورزشی پیشرفته

هواوی Watch GT2 یک مربی ورزشی تمام عیار است. از طریق این ساعت می توانید کلیه فعالیت های ورزشی خود را ثبت کنید و در پایان ماه به یک نتیجه مطلوب دست پیدا کنید.

رنگ های متنوع و طراحی مدرن

با استفاده از المان های جذاب و زیبایی شناسانه مینمالیستی و استفاده از جنس های مختلف بدنه همچون چرم و استیل، با رنگ های جذاب و جوان پسند و البته کلاسیک، هواوی محصولی مدرن و با کیفیت به بازار عرضه کرده است.

ضد آب

این محصول علاوه بر تحمل آب های معمولی، قابلیت استفاده در اب دریاها و اقیانوس ها (آب شور) را نیز دارا است و تا 50 متر زیر آب نیز قابل استفاده خواهد بود.

هواوی Watch GT2

ارسال نظر