دوربین «اینستا ۳۶۰ وان» به آیفون متصل می شود

رسانه کلیک – دوربین جدید اینستا ۳۶۰ وان با قابلیت فیلم‌برداری ۴K و رزولوشن ۲۴ مگاپیکسل یکی از بهترین دوربین های ۳۶۰ درجه ای موجود در بازار محسوب می شود.

دوربین «اینستا ۳۶۰ وان» به آیفون متصل می شود

اینستا ۳۶۰ امروز یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای دوربین ۳۶۰ درجه‌ای است. محصول جدید این شرکت، دوربین اینستا ۳۶۰ وان دارای رزولوشن ۴K و کیفیت ۲۴ مگا پیکسل است. برای استفاده از این دوربین ۳۶۰ درجه می‌توانید دوربین را به گوشی هوشمند خود متصل کنید و عکس های زیبایی بگیرید.

قابلیت‌های زیادی به دوربین جدید اینستا ۳۶۰ اضافه‌ شده است، که از جمله آن می توان به بهبود کیفیت عکس‌ها، انتخاب زاویه برای عکاسی، انتخاب زاویه مناسب برای فیلم‌برداری لرزش گیر برای فیلم‌برداری با حداقل لرزش، استفاده از حالت اسلوموشن یا حرکت آهسته و امکان چرخش دوربین حین فیلم‌برداری اشاره کرد.

دوربین ۳۶۰ وان به‌راحتی با پیچی که در انتهای آن قرار دارد، به سه‌پایه متصل می‌شود. یکی از قابلیت‌های بسیار منحصربه‌فرد این دوربین، ویرایش عکس‌ها به‌صورت خودکار است. زمانی که با اینستا ۳۶۰ وان سلفی می‌گیرید نگران نباشید، عکس شما به‌صورت خودکار ویرایش می‌شود.

برای استفاده از اینستا ۳۶۰ وان هیچ محدودیتی ندارید. می‌توانید این دوربین را مستقیما به سه‌پایه متصل کنید و عکاسی و فیلم‌برداری کنید. اینستا ۳۶۰ وان قابلیت اتصال مستقیم به دوربین آیفون شما را هم دارد، به طوری که می توانید بدون هیچ واسطه‌ای دوربین را به گوشی‌تان وصل کنید.

فیلم‌برداری

ورژن اندروید دوربین به‌زودی برای کاربران این سیستم عامل عرضه می‌شود، ولی در حال حاضر این دوربین برای گوشی‌های اندروید قابل‌استفاده نیست. اینستا ۳۶۰ وان فایل RAW یا خام در اختیار شما قرار می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانید ویرایش بیشتری بر روی عکس خود انجام دهید. دوربین از فیلم‌برداری تایم لپس هم پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید تمام تنظیمات را به‌صورت دستی وارد کنید.

نکته‌ای که باعث می‌شود اینستا ۳۶۰ وان از سایر رقبایش پیشی بگیرد، قابلیت اتصال به گوشی هوشمند با اپلیکیشین است. برای انتقال عکس‌هایتان از دوربین به گوشی هوشمند نیازی نیست با کابل دوربین را به لپ‌تاپ متصل کنید و سپس از لپ‌تاپ آن‌ها را به گوشی انتقال دهید؛ بلکه کافیست اپ اینستا ۳۶۰ وان را بر روی آیفون خود داشته باشید تا در کمترین زمان عکس‌هایتان وارد گوشی شود.

لازم به ذکر است این دوربین دوست داشتنی از میکرو SD نیز پشتیبانی می‌کند و برای شارژ آن باید از کابل Micro USB استفاده شود.

اینستا ۳۶۰ وان از لایو فیس‌بوک با کیفیت ۱۰۸۰P پشتیبانی می‌کند. با استفاده از حالت SmartTrack می‌توانید به‌صورت هوشمند صورت‌ها و حرکات افراد را دنبال کنید.

فیلم‌برداری

همچنین می توانید با ریموت بلوتوثی یا مونوپاد از دوربین اینستا ۳۶۰ استفاده کنید و از خودتان فیلم یا عکس بگیرید. این دوربین ضدآب است و تا عمق ۳۰ متری آب شما را همراهی می کند.

گفتنی است؛ دوربین اینستا ۳۶۰ وان در پنجم سپتامبر با قیمت ۲۹۹ دلار عرضه می‌شود.

ارسال نظر