بتای iOS 13 به هدست واقعیت افزوده اپل اشاره می کند

رسانه کلیک - کدهای موجود در نسخه بتای سیستم عامل iOS 13 حاکی از این هستند که هدست واقعیت افزوده اپل در حال آزمایش است.

بتای iOS 13 به هدست واقعیت افزوده اپل اشاره می کند

بر اساس جدیدترین اخبار و البته کدهای نسخه بتای سیستم عامل iOS 13، در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری از تولید هدست واقعیت افزوده اپل مطمئن هستیم. در واقع، مدتی پیش شایعاتی پیرامون این موضوع به گوش می رسید، اما نسخه بتای آی او اس 13 موارد زیادی را در این رابطه تایید می کند. این شایعات پس از انتشار توییت های استیو تروتن، توسعه دهنده iOS در حساب کاربری اش درباره وجود فایل راهنما در رابطه با چگونگی راه اندازی برنامه های واقعیت افزوده روی آیفون بدون استفاده از یک هدست برای کارمندان، قوت گرفت.

هدست واقعیت افزوده اپل

طبق اطلاعاتی که کاربر و بلاگری به نام Guilherme که در تیم نویسندگان وب سایت 9to5Mac نیز حضور دارد، منتشر کرده، در نسخه گلد مستر یا نهایی iOS 13.0 و همچنین نسخه بتا iOS 13.1، به پوسته سیستمی StarBoard اپل که برای اجرای بهتر برنامه های واقعیت افزوده استفاده می شود، اشاره شده است. به گفته اسمیت، این کدها تنها به همراه یک گیم پد یا یک دستگاه کنترل اضافی قادر به اجرا روی خود گوشی های آیفون نیز خواهند بود.

با این حال، در رویداد دیشب اپل هیچ اشاره ای به برنامه های این کمپانی برای واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی نشد ( قیمت آیفون 11 به همراه قیمت آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس اعلام شد ). نه تنها واقعیت افزوده، بلکه به دیگر شایعات پیرامون این کمپانی همچون معرفی اپل تی وی نیز پرداخته نشد. به هر حال، این اخبار انکارناپذیر هستند و باید منتظر بود و دید که اپل چه زمانی به صورت رسمی این خبرها را تایید می کند. در بدترین حالت ممکن، بایستی تا سال آینده منتظر دیدن این فناوری جدید در گوشی های آیفون کمپانی اپل باشیم.

ارسال نظر