ظرفیت باتری نسل هفتم آیپد اپل مشخص شد

رسانه کلیک - نسل هفتم آیپد اپل دارای اندازه 10.2 اینچی است؛ در حالی که سایز باتری آن تغییری نکرده است. این تبلت با قیمت پایه 329 دلار به فروش می رسد.

ظرفیت باتری نسل هفتم آیپد اپل مشخص شد

همانطور که می دانید، شرکت اپل چند هفته پیش از سری جدید آیفون 11 و اپل واچ های خود رونمایی کرد. البته محصولات دیگری نیز در مراسم معرفی حضور داشتند که از میان آن ها می توان به نسل هفتم آیپد اپل اشاره کرد. این آیپد جدید با سیستم عامل iPadOS عرضه می شود و اندازه آن از 9.7 به 10.2 اینچ افزایش یافته است. یک رابط مخصوص نیز به آن ها اضافه شده که امکان اتصال کیبورد گران قیمت اپل را برای کاربران فراهم می آورد.

طبق گزارش های منتشر شده از سوی iFixit، با وجود آنکه ابعاد مدل های جدید اندکی افزایش یافته اما نوع باتری آن ها مانند سابق است. حال آنکه طراحان اپل با توجه به ابعاد بزرگ گوشی آیفون 11 پرو مکس، باتری بزرگتری را برایآن در نظر گرفته اند. ظاهرا آیپد جدید اپل از همان باتری 8827 میلی آمپر ساعتی (32.9 وات ساعتی) مدل های پیشین بهره می برد. بنابراین تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری باید به گونه ای اعمال شده باشند که طول عمر باتری را به گونه ای افزایش دهند.


ظرفیت رم نسل هفتم آیپد اپل برابر با 3 گیگابایت بوده که در مقایسه با مدل های نسل ششم 1 گیگابایت بیشتر است. iFixit همچنین اظهار داشته که اپل برای آیپد جدید چیدمان ساده تری را در نظر گرفته است. بنابراین کاربرانی که خودشان علاقه مند به تعمیر محصولات هستند، می توانند این کار را با زحمت کمتری انجام دهند.

نسل هفتم آیپد اپل در نگاه اول چندان جذاب و مهیج به نظر نمی رسد؛ با این حال نمی توان از اصلاحات و تغییرات مثبت اعمال شده در آن ها چشم پوشی کرد. علاقه مندان می توانند این دستگاه را با قیمت پایه 329 دلار خریداری کنند.

ارسال نظر