نسخه جدید آیپد 9.7 اینچی اپل از تاریخ 2 آوریل روانه بازار ایالات متحده آمریکا می شود

رسانه کلیک - آیپد ارزان اپل که به طور اختصاصی دانش‌ آموزان و دانشجویان را هدف گرفته است، برخلاف سایر محصولات این شرکت قیمت ارزانی دارد. این تبلت دو روز دیگر روانه بازار ایالات متحده آمریکا می شود.

نسخه جدید آیپد 9.7 اینچی اپل از تاریخ 2 آوریل روانه بازار ایالات متحده آمریکا می شود

آیپد 9.7 اینچی جدید اپل که در ایالات متحده عرضه خواهد شد، 329 دلار قیمت‌ گذاری شده که صدها دلار از سایر آیپدهایی که تاکنون شناخته‌اید ارزان‌تر است. مدارس و مراکز علمی می‌توانند هر یک از دستگاه‌ های آیپد ارزان اپل را با قیمت 299 دلار سفارش دهند. با وجود قیمت پایین این تبلت نسبت به آیپدهای پیشین، جالب است بدانید که Apple Pencil برای این تبلت نیز قابل استفاده خواهد بود.

مداد شرکت لاجیتک به نام Crayon که برخلاف Apple Pencil به فشار حساس نیست ولی در عوض ارزان‌تر است نیز بر روی این تبلت قابل استفاده خواهد بود. Apple Pencil با قیمت 99 دلاری‌اش برای مدارس با 10 دلار تخفیف، 89 دلار آب خواهد خورد. نسخه جدید آیپد ارزان اپل با قابلیت‌ های مخصوص مدارس از جمله Pages ،Numbers ،Keynote و غیره برای دانشجویان و دانش‌آموزان اختصاصی‌تر شده است. تمامی این قابلیت‌ها از Apple Pencil پشتیبانی خواهند کرد.

این تبلت‌ از روز 13 فروردین از طریق اپل استور در ایالات متحده و AT&T عرضه خواهد شد. BestBuy نیز به همراه این تبلت‌ یک گیفت‌ کارت 25 دلاری هدیه می‌دهد. علاقمندان می‌توانند از طریق اپل استور این تبلت را همراه با کیس محافظ Logitech Slim Folio و Apple Pencil در یک پکیج با قیمت 500 دلار خریداری نمایند.

این تبلت به صفحه نمایش رتینا 9.7 اینچی با رزولوشن 2048 در 1536 پیکسل مجهز است. آیپد ارزان اپل از پردازنده Apple A10 با حداکثر فرکانس پردازشی 2.3 گیگاهرتز بهره می برد، این پردازنده قدرت آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را تامین می کند.

دوربین اصلی جدیدترین عضو خانواده آیپد، 8 مگاپیکسلی و دارای قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 1080p است. دوربین سلفی این تبلت جدید 5 مگاپیکسلی است. در ادامه قیمت نسخه های مختلف آیپد ارزان اپل را مشاهده می کنید:

  • وای فای با ظرفیت 32 گیگابایت: 329 دلار
  • سلولار با ظرفیت 32 گیگابایت: 459 دلار
  • وای فای با ظرفیت 128 گیگابایت: 429 دلار
  • سلولار با ظرفیت 128 گیگابایت: 559 دلار
ارسال نظر