احتمال معرفی آیپد مینی 5 در اوایل سال 2019

رسانه کلیک - چند سالی از معرفی جدیدترین نسخه مینی تبلت اپل زمان می گذرد. گزارشی جدید به معرفی آیپد مینی 5 در سال آینده میلادی اشاره می کند.

احتمال معرفی آیپد مینی 5 در اوایل سال 2019

اپل ماه پیش از آیفون های 2018 شامل آیفون 10 اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون XR به صورت رسمی رونمایی کرد. این کمپانی در تاریخ 30 اکتبر مراسمی را برای معرفی آیپد پرو 2018 برگزار می کند ( آیپد پرو 2018 اپل در تاریخ 30 اکتبر معرفی می شود ).

بر اساس گزارشی که به تازگی از سوی Ming Chi Kuo در فضای مجازی منتشر شده، اپل در اوایل سال جاری میلادی از چندین محصول دیگر نیز رونمایی می کند. Kuo اعتقاد دارد شارژر وایرلس AirPower در سه ماه پایانی سال جاری میلادی و یا سه ماهه اولیه سال آینده میلادی به بازار عرضه می شود.

انتظار می رود اپل در سه ماهه اولیه سال 2019 از نسل جدید هدفون بی سیم ایرپاد رونمایی کند. در حالی که گزارش های گذشته خبر از عدم توسعه نسل جدید آیپد مینی توسط اپل داده بودند، کو به معرفی آیپد مینی 5 در اوایل سال آینده اشاره می کند.

این دستگاه از طراحی مشابه با نسل جدید آیپد پرو بهره می برد و اپل پردازنده قدرتمندی را برای آن در نظر می گیرد. در حال حاضر آیپد مینی 4 مجهز به چیپست اپل A8 در بازار به فروش می رسد.

اپل در سال 2015 از تبلت آیپد مینی 4 رونمایی کرد. این دستگاه از نمایشگر 7.9 اینچی بهره می برد. اپل برای این دستگاه 2 گیگابایت رم در نظر گرفته و آن را در نمونه های مختلف مجهز به 16/32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رساند.

انتظار می رود اپل در مراسم خود در تاریخ 30 اکتبر از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کند. آیپد پرو 2018 در دو نمونه 11 و 12.9 اینچی به بازار عرضه می شود. این دو محصول از قلم اپل پنسل پشتیبانی می کنند. در حالی که این قلم بروزرسانی می شود، در رابطه با تغییرات این محصول اطلاعاتی منتشر نشده است.

ارسال نظر