ایرپاد 2 در مراسم 21 شهریور اپل رونمایی می شود

رسانه کلیک - مینگ چی کو خبر از معرفی ایرپاد 2 اپل داده است. بر اساس اعلام این تحلیلگر، فردا اپل به همراه آیفون های 2018 هدفون بی سیم جدید خود را نیز معرفی می کند.

ایرپاد 2 در مراسم 21 شهریور اپل رونمایی می شود

فردا اپل از آیفون های 2018 به صورت رسمی رونمایی می کند. در این مراسم با نسل جدید اپل واچ و مک بوک ملاقات خواهیم کرد. بر اساس اعلام مینگ چی کو، در این مراسم از ایرپاد 2 اپل و نسل جدید آیپد پرو مجهز به پورت USB Type-C نیز رونمایی خواهد شد.

مینگ چی کو به این موضوع اشاره کرده که آیفون 6.1 اینچی بیشترین فروش را در میان نسخه های مختلف آیفون های 2018 تجربه خواهد کرد. به اعتقاد کو، آیفون 6.1 اینچی در ادامه سال جاری میلادی نزدیک به 55 درصد میزان فروش آیفون های اپل را تشکیل می دهد.

در گذشته گزارشی در اینترنت منتشر شده بود که به فروش محدود آیفون XC اشاره می کرد. با این حال کو به سهم 70 درصدی این گوشی هوشمند در نیمه اول سال 2019 اشاره کرده است.

انتظار می رود در مراسم اپل با اپل واچ سری 4 به صورت رسمی ملاقات کنیم. بر اساس گزارش ها، این ساعت هوشمند در مقایسه با نسل گذشته حاشیه های کمتری در اطراف نمایشگر خود دارد. صفحه نمایش این دستگاه ابعاد بزرگتر و رزولوشن بالاتری خواهد داشت.

بر اساس اعلام کو، اپل فردا از نسل جدید آیپد پرو نیز رونمایی کرد. این محصولات از نمایشگر جدیدی بهره می برند و به پورت USB Type-C مجهز شده اند.

گفته می شود اپل در مراسم خود از یک مک بوک جدید رونمایی می کند که دارای تاچ آیدی است. این محصول جایگزین مک بوک موجود در بازار و مک بوک ایر می شود. برخلاف پیش بینی های گذشته، گزارش مینگ چی کو از معرفی ایرپاد 2 اپل در مراسم فردا حکایت دارد.

ارسال نظر