آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل به پردازنده گرافیکی اختصاصی مجهز می شود

رسانه کلیک - چند روز دیگر به صورت رسمی از آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل رونمایی می شود. گزارشی جدید به پردازنده گرافیکی اختصاصی آن اشاره می کند.

آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل به پردازنده گرافیکی اختصاصی مجهز می شود

اپل هر ساله نسل جدید تبلت های خود را معرفی می کند، در همین راستا انتظار می رود در تاریخ 30 اکتبر آیپد پرو 2018 به صورت رسمی در معرض دید عموم قرار بگیرد. بر اساس شایعات، آیپد پرو ۲۰۱۸ اپل در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات زیادی را تجربه می کند.

به تازگی گزارشی از سوی بلومبرگ منتشر شده که اطلاعات جدیدی را در رابطه با نسل جدید آیپد پرو در اختیار رسانه ها قرار می دهد. این گزارش برخی از شایعات گذشته مانند حضور قابلیت امنیتی فیس آیدی، نمایشگر بدون حاشیه و پورت USB-C را در این دستگاه تایید می کند ( نسل جدید آیپد پرو دارای پورت USB Type-C است ). بر اساس این گزارش، اپل در نسل جدید آیپد پرو همچنان از پنل LCD به جای OLED بهره می برد.

نسل آینده آیپد پرو

بر اساس این گزارش جدید، آیپد پرو 2018 دارای پردازنده گرافیکی اختصاصی است. انتظار می رود این تبلت به پردازنده اپل A12 Bionic مجهز شود با این تفاوت که در مقایسه با نمونه مورد استفاده در آیفون های 2018، قدرت بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد.

گزارش بلومبرگ به این موضوع اشاره می کند که آیپد پرو 2018 به پردازنده گرافیکی اختصاصی مجهز می شود. در گذشته شایعات به توسعه GPU اختصاصی موبایل توسط شرکت اپل اشاره کرده بودند. در حال حاضر در رابطه با قدرت این پردازنده گرافیکی اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ ها قرار نگرفته است.

اپل قصد دارد با توسعه قطعات مختلف، وابستگی خود به دیگر شرکت ها را کاهش دهد. در همین راستا شاهد استفاده از پردازنده های اختصاصی در محصولات این کمپانی هستیم. بر اساس گزارش ها، در آینده مک بوک های این کمپانی نیز به پردازنده اختصاصی مجهز می شود و فاقد پردازنده های اینتل خواهد بود.

ارسال نظر