نسل جدید آیپد پرو دارای پورت USB Type-C است

رسانه کلیک - اپل پس از مدت ها قصد دارد محصولات تولیدی خود را به پورت USB Type-C مجهز کند. انتظار می رود نسل جدید آیپد پرو اولین دستگاه دارای این پورت باشد.

نسل جدید آیپد پرو دارای پورت USB Type-C است

سالهاست که اپل از مجهز کردن محصولات خود به پورت های استاندارد مانند USB Type-C جلوگیری می کند و همچنان محصولات مبتنی بر iOS را مجهز به پورت لایتینگ در اختیار خریداران قرار می دهد. به تازگی شایعاتی در اینترنت منتشر شده که بر اساس آن ها، اپل قصد دارد در نسل جدید آیپد پرو از پورت USB Type-C به جای پورت لایتینگ استفاده کند.

این شایعه به تازگی توسط Mac Otakara تایید شده است. مطابق این گزارش، تولیدکنندگان لوازم جانبی در نمایشگاه Global Source Mobile Electronics Trade Fair به استفاده کاربران نسل جدید آیپد پرو از پورت USB نوع C به جای لایتینگ اشاره کرده اند.

در حال حاضر نمی توان صحت این شایعات را کاملا تایید کرد، چرا که سازندگان لوازم جانبی ممکن است بر اساس شایعات اقدام به تولید زودهنگام وسایل جانبی کنند تا در هنگام عرضه محصول، لوازم جانبی سریعا در بازار عرضه شود.

نخستین بار شایعه استفاده از USB-C در نسل جدید آیپد پرو توسط Ming-Chi Kuo به اینترنت راه پیدا کرد. Kuo سابقه درخشانی در افشای زودهنگام اطلاعات پیرامون محصولات دنیای فناوری مخصوصا کمپانی اپل دارد.

مراسم رونمایی از نسل جدید آیپد پرو مطابق اعلام رسمی اپل در تاریخ 30 اکتبر برگزار می شود ( آیپد پرو 2018 اپل در تاریخ 30 اکتبر معرفی می شود ). در همین راستا برای آشنایی با این تبلت تنها باید چند روز دیگر صبر کنیم.

بر اساس شایعات، آیپد پرو 2018 به قابلیت امنیتی فیس آیدی مجهز می شود و دارای حاشیه های کمی در اطراف صفحه نمایش خود است. انتظار می رود در این رویداد علاوه بر آیپد پرو 2018، از چند محصول دیگر شامل نسل جدید مک بوک و مک مینی نیز رونمایی شود.

ارسال نظر