احتمال استفاده از سنسورهای سه بعدی در نسل آینده آیپد پرو

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی از نسل آینده آیپد پرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این اطلاعات، تبلت اپل به سنسورهای سه بعدی مجهز می شود.

احتمال استفاده از سنسورهای سه بعدی در نسل آینده آیپد پرو

بسیاری از علاقه مندان به دنیای تکنولوژی منتظر رونمایی از نسل آینده آپید پرو هستند. به تازگی بلومبرگ در گزارشی به معرفی این تبلت اپل در نیمه اول سال آینده میلادی اشاره کرده است. این تبلت به دوربین اصلی دوگانه به همراه سیستم فیس آیدی مجهز می شود. دوربین اصلی این دستگاه قابلیت تصویربرداری سه بعدی را برای کاربران فراهم می کند. با توجه به این موضوع، آیپد پرو جدید دارای فناوری های مربوط به واقعیت افزوده خواهد بود.

بر اساس گزارشی که دیروز توسط The Information در اختیار رسانه ها قرار گرفت، هدست واقعیت افزوده اپل سال 2022 وارد بازار می شود و در سال 2023 شاهد عرضه عینک واقعیت افزوده این شرکت خواهیم بود ( هدست واقعیت افزوده اپل احتمالا سال 2022 از راه می رسد ). در گذشته گزارش ها و شایعاتی در رابطه با این هدست در فضای مجازی منتشر شده بود که به استفاده از نمایشگر با رزولوشن بالا اشاره می کرد. این هدست به فناوری های پیشرفته ای مجهز می شود ( عرضه عینک واقعیت افزوده اپل به زمان دیگری موکول شد ).

آیپد پرو 2020

در حالی که انتظار می رود آیپد پرو جدید در اواخر سال جاری میلادی معرفی شود، گزارش بلومبرگ کاربران را ناامید کرده است ( آیپد پرو 2020 با سنسور دوربین 3 بعدی از راه می رسد ). اپل می توانست امسال این تبلت را با بهبودهای جزئی وارد بازار کند؛ با این حال به نظر می رسد این شرکت تصمیم گرفته قدرتمندترین تبلت خود را با پیشرفت های شگرفی معرفی و در اختیار خریداران قرار دهد ( آیپد پرو 2020 به سنسور ToF مجهز می شود ). تا زمان رونمایی از این تبلت شاهد انتشار گزارش ها و شایعات بیشتری از آن خواهیم بود.

ارسال نظر