از دیدن قاب آیپد پرو 2018 تعجب نکنید؛ برش های اسرارآمیز!

رسانه کلیک - اپل در آینده از نسل جدید تبلت های آیپد پرو رونمایی می کند. به تازگی تصویری از قاب آیپد پرو 2018 در اینترنت منتشر شده است.

از دیدن قاب آیپد پرو 2018 تعجب نکنید؛ برش های اسرارآمیز!

انتظار می رود در ادامه سال جاری میلادی با تبلت های جدید اپل از سری آیپد پرو ملاقات کنیم. بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، اپل در طراحی آیپد پرو 2018 از آیفون X الهام می گیرد.

به تازگی تصویری از قاب آیپد پرو 2018 در فضای مجازی منتشر شده است. در این قاب یک برش عجیب حضور دارد که بیضی شکل است. در این قاب شاهد چند برش مختلف هستیم.

در سمت راست قاب آیپد پرو 2018 دو برش برای دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور قرار گرفته است. در بالای این قاب حفره ای برای دوربین اصلی این دستگاه به همراه فلاش LED آن خودنمایی می کند. برش موجود در سمت چپ این قاب به احتمال زیاد برای Smart Connector مورد استفاده قرار می گیرد.

در پایین قاب آیپد پرو 2018 شاهد حضور یک برش بیضی شکل هستیم که محل قرارگیری آن مقداری عجیب به نظر می رسد. در ماه جولای گزارشی از سوی MacRumors منتشر شده بود که در آن تصویر CAD آیپد پرو 2018 حضور داشت.

بر اساس تصویر CAD تبلت آینده اپل ، این محصول در بخش پشتی خود دارای قطعه ای بیضی شکل است. برخی از گزارش ها به این موضوع اشاره کرده بودند که محل Smart Connector تغییر می کند و به پشت این تبلت منتقل می شود.

انتقال محل اتصال کیبورد آیپد به پنل پشتی غیر منطقی به نظر می رسد چرا که کاربران در حالت افقی قادر به استفاده از تبلت به همراه کیبورد نخواهند بود. انتظار می رود اپل در پاییز سال جاری میلادی از نسل جدید آیپد پرو رونمایی کند. در زمان معرفی با کاربرد این بخش از آیپد پرو آشنا خواهیم شد.

ارسال نظر