نسل آینده آیپد پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود

رسانه کلیک - شرکت اپل نسل بعدی آیپد پرو را با دوربین سه گانه روانه بازار می کند. احتمالا آیپدهای معمولی جدید نیز در آینده با دوربین دوگانه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرند.

نسل آینده آیپد پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود

تاکنون اطلاعات بسیاری در رابطه با آیپد پرو شرکت اپل منتشر شده است. اخبار جدید حاکی از آن هستند که این محصول پرطرفدار، به زودی با دوربین سه اصلی گانه در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. گفته می شود آیپدهای معمولی نیز در آینده دارای دوربین چندگانه خواهند بود. منابع معتبری همچون AppleInsider و Mac Otakara اعلام کرده اند که نسل بعدی آیپد پرو به دوربین سه گانه و آیپد معمولی 10.2 اینچی نیز به دوربین اصلی دوگانه مجهز می شود.

شرکت اپل در اوایل سال 2019 میلادی دو مورد از محصولات خود به نام آیپد Mini و آیپد Air را بروزرسانی کرد. انتظار می رود این شرکت تا اواخر سال جاری، تغییراتی را در آیپد و آیپد پرو به وجود آورد. طبق شایعاتی که اخیرا به گوش می رسد، این محصولات به یک دوربین قوی تر و بزرگتر مجهز می شوند. احتمالا گوشی هوشمند آیفون 11 با همین نوع دوربین به بازار می آید. علاوه بر این، دوربین دوگانه نسل ششم آیپدها نیز مشابه با همان دوربین به کار رفته در مدل LCD آیفون 11 خواهد بود. شرکت اپل نسل جدید آیپدها را در ماه اکتبر عرضه می کند.

آیپد پرو

با اینکه اپل اخیرا سیستم دوربین دوگانه را در اغلب اسمارت فون های خود به کار گرفته، اما هنوز از این تکنولوژی در آیپدهای خود استفاده نکرده است. آیپد پرو فعلی از یک دوربین ساده با سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برد و آیپد مینی، آیپد ایر و آیپد معمولی نیز دارای سنسورهای 8 مگاپیکسلی هستند. به احتمال زیاد هدف از به کار بردن دوربین چندگانه در این محصولات، توسعه پروژه AR یا همان واقعیت افزوده شرکت اپل است.

ارسال نظر