شارژ بی‌سیم آیفون ۸، خیلی سریع نیست!

رسانه کلیک - آیفون ۸ با فناوری شارژ بی‌سیم ارائه می‌شود، دو منبع خبری معتبر بر اساس کدهای لو رفته آیفون در هفته‌های اخیر به این نتیجه رسیده‌اند که شارژ بی‌سیم آیفون ۸ کند است.

شارژ بی‌سیم آیفون ۸، خیلی سریع نیست!

آیفون ۸۹ باقابلیت شارژ بی‌سیم به بازار عرضه می‌شود. اگرچه گوشی‌های هوشمند باقابلیت شارژ بی‌سیم مدت‌ها است که به بازار عرضه‌شده‌اند ولی اپل برای اولین بار است که این قابلیت را در آیفون‌های خود قرار می‌دهد. برخی منابع خبری در چند روز اخیر به بررسی این موضوع پرداخته‌اند که شارژر بی‌سیم آیفون ۸ به‌اندازه کافی سریع نیست.

چندی پیش کدهای هوم پاد اپل منتشر شد که در آن اطلاعاتی در رابطه با آیفون ۸ هم مشاهده می‌شد، بر اساس این اطلاعات شارژ بی‌سیم آیفون ۸ کند است.

به گزارش نکست وب، دو منبع مختلف در رابطه با شارژ بی‌سیم آیفون ۸ صحبت‌هایی کرده‌اند. منبع او علاقه‌ای به فاش نام خود ندارد و ترجیح داده تا نامش مخفی باقی بماند.

مدیرکل شرکت آر. ای.وی پاور که درزمینهٔ تولید لوازم جانبی گوشی هوشمند و تولید شارژر فعالیت دارد در رابطه با شارژر بی‌سیم آیفون ۸ می‌گوید: منابع خبری ما در رابطه باعرضه آیفون ۸ با شارژ بی‌سیم خبر داده‌اند. در حال حاضر شارژرهای بی‌سیم ما قابلیت شارژ کردن آیفون ۸ رادارند و می‌توانند این گوشی‌های هوشمند را با بالاترین سرعت شارژ کنند.

شارژ بی‌سیم آیفون 8، سریع نخواهد بود!

یک وبلاگ تکنولوژی ژاپنی که تاکنون اخبار درستی در رابطه با آیفون ۸ ارائه داده است به این موضوع اشاره‌کرده است که آیفون ۸ باید از استاندارد ۱٫۲ شارژ وایرلس Qi بهره می‌برد که کنسرسیوم شارژ بی‌سیم آن را تائید کرده است.

شارژ بی‌سیم آیفون ۸،۷٫۵ واتی است، این اطلاعات روشن می‌کند که آیفون ۸ از شارژ ۱۵ واتی سریع بهره نبرده است که این ویژگی متعلق به استاندارد ۱٫۲ است.

شارژر بی‌سیم آیفون ۸ از تراشه MFI بهره برده است. این به معنای غیرقابل استفاده بودن شارژهایی با پد Qi برای آیفون ۸ است. آیفون ۷S و ۷S پلاس هم باقابلیت شارژ بی‌سیم عرضه می‌شوند. صفحه‌نمایش‌های این گوشی‌های هوشمند به ترتیب ۴٫۷ و ۵٫۵ اینچی است.

آیفون ۸ با صفحه‌نمایش ۵٫۸ اینچی OLED به بازار عرضه می‌شود. به نظر می‌رسد باتری آیفون ۸ باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری باشد. شارژ چنین باتری با شارژ بی‌سیم ۷٫۵ واتی، سریع نخواهد بود. البته اگر کسی بخواهد گوشی هوشمندش را در شب با شارژر بی‌سیم آیفون ۸ شارژ کند، این موضوع آزاردهنده نیست.

ارسال نظر