ایرباد جبرا Elite 75t با اندازه کوچک تر و عمر باتری بیشتر وارد بازار می شود

رسانه کلیک - برند Jabra از جدیدترین هدفون بیسیم خود رونمایی کرد. ایرباد جبرا مدل Elite 75t نسبت به مدل های قبلی کوچک تر و دارای شارژدهی بالاتر است.

ایرباد جبرا Elite 75t با اندازه کوچک تر و عمر باتری بیشتر وارد بازار می شود

هدفون های بیسیم جبرا مدل Elite 65t، یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین هدفون ها به شمار می رفتند. قیمت این ایرباد نسبت به سایر رقبا کمتر بود و از سوی دیگر از کیفیت خوبی برخوردار بود. ایرباد Elite 65t حدودا یک سال و نیم پیش در رویداد CES معرفی شد. حال پس از گذشت مدت ها، بالاخره جبرا تصمیم به عرضه ایرباد جدید خود به نام Elite 75t گرفته است.

اگرچه ایرباد الیت 65 تی جبرا هم اندازه کوچکی داشت، اما مدل جدید آن، ایرباد جبرا الیت 75 تی حدودا 20 درصد کوچک تر شده است. این کمپانی بر این باور است که اندازه کوچک تر باعث راحتی و امنیت بیشتر در هدفون های بیسیم می شود. علاوه بر این، عمر باتری در جبرا Elite 75t نزدیک به 50 درصد بیشتر شده و با 7 ساعت و نیم شارژ، قادر به کار کردن تا 28 ساعت نیز خواهد بود. همچنین یک پورت USB نوع C در این ایرباد تعبیه شده است. البته که مهم ترین خبر درباره این محصول، امکان شارژ بیسیم آن است.

ایرباد جبرا Elite 75t

در ایرباد جبرا الیت 75 تی، چهار میکروفن تعبیه شده که از الگوریتم های این شرکت برای کاهش نویز و باد برای بالا بردن کیفیت صدا استفاده می کنند. جبرا الیت 75 تی نیز همانند دیگر رقبا، به راحتی می تواند از طریق الکسا، دستیار گوگل یا سیری کنترل شود. همچنین برنامه Sound+ جبرا روی سیستم عامل های iOS و اندروید، امکان مدیریت این ایرباد را در اختیار شما قرار می دهد. جبرا مدل Elite 75t دارای گواهی IP55 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است، این بدین معناست که این ایرپاد برای استفاده در باشگاه و هنگام ورزش طراحی نشده است.

به هر حال، این قابلیت های جدید، باعث افزایش قیمت آن نسبت به مدل های قبلی نیز شده است. این محصول در ماه اکتبر و با قیمت 199 دلار وارد بازار خواهد شد.

ارسال نظر