لنوو از لپ تاپ های جدید سری تینک پد رونمایی کرد

رسانه کلیک - لنوو لپ تاپ های سری تینک پد را به پردازنده و کارت های گرافیک شرکت AMD مجهز کرد. این محصولات دارای استاندارد Mil-Spec 810G هستند.

لنوو از لپ تاپ های جدید سری تینک پد رونمایی کرد

لنوو از لپ تاپ های جدید تینک پد T495 ،T495S و X395 رونمایی کرد. این محصولات به نسل دوم پردازنده های Ryzen شرکت AMD مجهز شده اند.

از نظر ظاهری این لپ تاپ ها تفاوتی با نسخه های مجهز به پردازنده های اینتل ندارند و همچنان بدنه آن ها از استاندارد Mil-Specs 810G بهره می برد.

پردازنده های جدید ای ام دی به پردازنده های گرافیکی AMD Vega با 10 هسته مجهز شده اند. بر اساس اعلام این شرکت، عملکرد این تراشه ها در مقایسه با نسل قبلی تا 18 درصد بهبود پیدا کرده است.

در حالی که پردازنده های AMD در بخش گرافیکی عملکرد بالایی دارند، در بخش پردازنده مرکزی، اینتل عملکرد بهتری را از خود به نمایش می گذارد.

این محصولات در مقایسه با نمونه های مجهز به پردازنده های اینتل تا 45 دقیقه شارژدهی کمتری دارند. لپ تاپ های جدید لنوو از پورت تاندربولت 3 پشتیبانی نمی کنند.

لپ تاپ های تینک پد 495s و X395 از قابلیت ThinkShutter بهره می برند که باعث حفظ امنیت فیزیکی وبکم می شود. این سیستم جدید با استفاده از وبکم، قادر به تشخیص افراد غریبه در هنگام استفاده از لپ تاپ است.

در صورتی که این سیستم تشخیص دهد فردی قصد دزدی اطلاعات شما را دارد، خوانایی نمایشگر را توسط یک فیلتر مخصوص کاهش می دهد.

لنوو ThinkPad 495 با قیمت پایه 939 دلار و از ماه مه در اختیار خریداران قرار می گیرد. تینک پد 495s قیمت پایه ای برابر با 1089 دلار داشته و از ماه ژوئن روانه بازار می شود. این محصولات از نمایشگر 14 اینچی بهره می برند.

لنوو ThinkPad X395 یک لپ تاپ 13 اینچی بوده که با قیمت پایه 1089 دلار و از ماه ژوئن به فروش می رسد.

ارسال نظر