لپ تاپ جدید Flex شرکت لنوو قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارد

رسانه کلیک – شرکت لنوو قابلیت اتصال به شبکه 5G را به لپ تاپ جدید خود یعنی Flex اضافه کرده است. فروش این لپ تاپ 14 اینچی از تاریخ 18 ژوئن آغاز می شود.

لپ تاپ جدید Flex شرکت لنوو قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G را دارد

همانطور که می دانید شبکه ارتباطی 5G روز به روز در حال گسترش است. اما استانداردهای جدید تنها به گوشی های همراه و تبلت ها ختم نمی شوند. به همین خاطر شرکت لنوو، لپتاپ جدید خود را نیز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G کرده و یک جایگاه برای نانو SIM را هم برای آن در نظر گرفته است. طبق ادعای این کمپانی، مدل جدید Flex نخستین لپ تاپی است که از مودم نسل جدید استفاده می کند.

لپ تاپ 2 در 1 فلکس عمدتا برای شاغلین طراحی شده و قابلیت اجرای انواع اپلیکیشن ها، مرورگرها و برنامه های مربوط به ویدیو کنفرانس را نیز دارد. این محصول به پلتفرم محاسباتی اسنپدراگون 8cx 5G کوالکام مجهز شده و از سی پی یوی هشت هسته ای Kyro، رم LPDDR4X-1866 8 گیگاباتی و حافظه SSD 256 گیگاباتی بهره می برد. از دیگر مشخصات این محصول می توان به وجود دو پورت USB-C و جک 3.5 میلیمتری اشاره کرد. باتری لپ تاپ 5G فلکس قادر است تا به مدت 24 ساعت دستگاه را روشن نگه دارد.

با اینکه هنوز بسیاری از مردم در خانه به امور کاری خود می پردازند، لپ تاپ جدید Flex با قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G، می تواند انتخاب خوبی برای شاغلین در محیط کار باشد؛ به ویژه آن هایی که مجبور هستند برای مقاصد کاری به نقاط مختلف دنیا سفر کنند. با این حال داشتن یک لپ تاپ سبک که اتصال به اینترنت پر سرعت را در مناطق مختلف شهری و کشوری برای شما فراهم می کند، جزو یکی از باید های زندگی امروز به شمار می آید. علاقه مندان می توانند از تاریخ 18 ژوئن، لپ تاپ جدید Flex را از فروشگاه Verizon و با قیت 1400 دلار خریداری کنند.

ارسال نظر