لپ تاپ های جدید لنوو با برند Lavie رسما معرفی شدند

رسانه کلیک - شرکت چینی لنوو در نظر دارد تا در مارس 2020، کامپیوتر و لپ تاپ های همه کاره خود با برند Lavie را روانه بازار کند.

لپ تاپ های جدید لنوو با برند Lavie رسما معرفی شدند

اگر به خاطر داشته باشید، شرکت لنوو پیش از شروع نمایشگاه CES 2020 ، از عرضه دو عدد لپ تاپ و یک کامپیوتر با برند NEC Lavie خبر داد. در ادامه به بررسی مشخصات این سه محصول پرداخته ایم.

کامپیوتر لنوو Lavie Home

نخستین محصولی که قرار است به زودی وارد آمریکا شود، کامپیوتر شخصی همه کاره Lavie Home است که از فناوری نمایشگر صوتی کریستالی (Crystal Sound Display) بهره می برد. این فناوری رسما صفحه نمایش را به یک بلندگوی غول پیکر تبدیل می کند.

نمایشگر 27 اینچی این محصول متشکل از دو بلندگوی 1.5 واتی و دو توییتر 1.3 واتی بوده که به وسیله موتور صوتی یاماها کنترل می شوند و چهار میکروفن آن ها را همراهی می کنند. قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی و وبکم اچ دی و Lavie Home را به یک دستگاه مناسب جهت برگزاری کنفرانس های ویدویی تبدیل کرده است.

کامپیوتر لنوو Lavie Home

نخستین محصول برند Lavie لنوو به رم دو کاناله 8 گیگابایتی DDR4-2666 مجهز شده و برای پردازش داده ها از Core i7-10510U اینتل با فرکلنس 1.8 گیگاهرتز کمک می گیرد. حافظه داخلی آن نیز متشکل از 256 گیگابایتی SSD و هارد درایو 3 ترابایتی با سرعت 5400 دور بر دقیقه است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به وجود یک درایو اپتیکال DVD، پورت USB 3.1، کارت حافظه میکرو SD و قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5.0 و شبکه Gigabit Ethernet اشاره کرد.

Lavie Home از مارس امسال و با قیمت 1799 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

لپ تاپ لنوو Lavie Pro Mobile

محصول دوم لنوو که قرار است با برند Lavie وارد بازار شود، LAvie Pro Mobile نام دارد که علیرغم دوام بالا، وزن بسیار کمی دارد. این دستگاه دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه 512 گیگابایتی SSD بوده و از پردازنده Core i7-8565U اینتل با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بهره می برد. از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به نمایشگر 13.3 اینچی IPS LED با رزولوشن 1080p، وب کم اچ دی، حسگر اثر انگشت و باتری 49 وات ساعتی اشاره کرد که نیاز به شارژ مجدد را برای 15 ساعت از بین می برد.

لپ تاپ لنوو Lavie Pro Mobile

لپ تاپ پرو موبایل تنها 837 گرم وزن دارد و ضخامت آن برابر با 15.5 میلیمتر است. این محصول نیز در ماه مارس و با قیمت 1599.99 دلار روانه بازار می شود.

لپ تاپ لنوو Lavie Vega

سومین محصول لنوو با برند Lavie لپ تاپ Lavie Vega بوده که ویژه سازندگان طراحی شده است. این دستگاه 15.6 اینچی از نمایشگر HDR اولد با رزولوشن 4K و روشنایی 400 نیت بهره می برد. از مشخصه های داخلی این لپ تاپ می توان به پردازشگر Core i9-9750 با فرکانس 2.6 گیگاهرتز، رم 8 گیگابایتی دو کاناله DDR4، حافظه داخلی 32 گیگابایتی Optane و 512 گیگابایتی SDD اینتل اشاره کرد. این دستگاه شامل دو بلندگوی یاماها 2 واتی، چهار میکروفن، وب کم 720 اچ دی و فناوری Smart Light می شود که در مقابل فرمان های دستیار صوتی واکنش نشان می دهد.

لپ تاپ لنوو Lavie Vega

پوشش سطحی Lavie Vega از نوع گوریلا گلس 5 است. باتری 80 وات ساعتی میتواند تا بیش از 8 ساعت لپ تاپ را روشن نگه دارد. محصول جدید لنوو بر خلاف مدل Pro Mobile، قابلیت حمل را فدای کارایی کرده است. وزن این دستگاه معادل با 1.84 کیلوگرم (4.06 پوند) بوده و ضخامت آن تنها 18.3 میلیمتر است. این محصول با قیمت 2099 دلار جزو لپ تاپ های گران قیمت محسوب شده و از ماه مارس در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

لازم به ذکر است؛ لنوو به عرضه دو لپ تاپ جدید Thinkpad X1 ، چهار مانیتور ThinkVision، یک کامپیوتر همه کاره ThinkCentre ، صفحه کلید جدید TrackPoint و نمایشگر ThinkSmart برای نیمه اول سال 2020 اشاره کرد.

ارسال نظر