تبلت لنوو M10 FHD REL به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - لنوو M10 FHD REL از راه رسید. این تبلت لنوو به چیپست اسنپدراگون 450 مجهز شده و انرژی آن را یک باتری 7000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

تبلت لنوو M10 FHD REL به صورت رسمی معرفی شد

در حالی که لنوو در کشور هند گوشی هوشمند به فروش نمی رساند، همچنان به عرضه تبلت در این کشور ادامه می دهد. به تازگی این شرکت چینی از جدیدترین تبلت خود با نام M10 FHD REL رونمایی کرده است. همانطور که می توان از نام آن حدس زد، این تبلت از صفحه نمایش 10.1 اینچی IPS LCD با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد. اطراف این نمایشگر حاشیه های زیادی به چشم می خورد.

در حاشیه بخش بالایی دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی قرار گرفته و لنوو آن را به اسپیکر استریو مجهز کرده است. دوربین اصلی این تبلت 8 مگاپیکسلی است که البته نباید انتظار کیفیت بالایی از آن داشت. قدرت این تبلت توسط چیپست نه چندان قدرتمند اسنپدراگون 450 تامین می شود.

تبلت لنوو M10 FHD REL

تبلت لنوو M10 FHD REL از 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که البته کاربران می توانند با استفاده از کارت حافظه، آن را افزایش دهند. این محصول به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید 9 پای مجهز شده است. وظیفه تامین انرژی آن بر عهده یک باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بوده که کاربران توسط پورت microUSB باید آن را شارژ کنند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه می توان به وای فای Dual Band، جک 3.5 میلی متری هدفون و رادیو FM اشاره کرد. هم اکنون این تبلت با قیمت 196 دلار در کشور هند به فروش می رسد. در حالی که لنوو اشاره ای به فروش جهانی این محصول نکرده است، احتمال عرضه آن در سایر کشورها وجود دارد.

ارسال نظر