پتنت جدید لنوو به لپ تاپی مجهز به سه نمایشگر اشاره می کند!

رسانه کلیک - به تازگی اطلاعات پتنت لپ تاپ لنوو در فضای مجازی منتشر شده است. لنوو در سال 2016 پتنت مربوط به لپ تاپ مجهز به سه نمایشگر را به ثبت رسانده است.

پتنت جدید لنوو به لپ تاپی مجهز به سه نمایشگر اشاره می کند!

پتنت لپ تاپ لنوو خبر از دستگاهی با سه نمایشگر می دهد. اطلاعات مربوط به این پتنت ماه گذشته میلادی توسط سازمان جهانی مالکیت فکری (WIPO) منتشر شده است.

بر اساس این پتنت لپ تاپ لنوو از سه نمایشگر با فناوری OLED بهره می برد که می توانند به سمت داخل و یا خارج خم شوند. در حالی که در پتنت لپ تاپ لنوو اشاره ای به استفاده از نمایشگر لمسی نشده است، این احتمال وجود دارد که این صفحه نمایش ها حساس به لمس باشند.

این پتنت را می توان برای لپ تاپ های دارای 2 و یا 3 نمایشگر مورد استفاده قرار داد. در اطلاعات مربوط به پتنت لپ تاپ لنوو به امکان استفاده از آن در گوشی های هوشمند در کنار تبلت ها اشاره شده است. این کمپانی از چند سال گذشته در حال توسعه محصولات انعطاف پذیر خود بوده است.

در دنیای تکنولوژی علاوه بر لنوو چندین شرکت دیگر نیز در حال کار بر روی محصولات انعطاف پذیر هستند که برای مثال می توان به هواوی و اوپو اشاره کرد. شاید بزرگترین شرکت در این زمینه سامسونگ باشد. این کمپانی کره ای به دنبال معرفی اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود در سال آینده میلادی است.

در حالی که سامسونگ به صورت رسمی در رابطه با گوشی منعطف خود اطلاعاتی را منتشر نکرده است، تا به امروز شایعات و گزارش های زیادی در این رابطه در اختیار رسانه ها قرار گرفته است ( گوشی منعطف سامسونگ به سه پنل OLED مجهز می شود ).

اگرچه پتنت لپ تاپ لنوو به دستگاهی مجهز به سه نمایشگر اشاره می کند با این حال در نمایشگاه CES سال گذشته شرکت ریزر از اولین لپ تاپ مجهز به این ویژگی رونمایی کرد.

ارسال نظر