نسل جدید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon از راه رسید

رسانه کلیک - نسل جدید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon رسما معرفی شد. بر اساس ادعای لنوو، شارژدهی این لپ تاپ به 18.5 ساعت می رسد.

نسل جدید لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon از راه رسید

پیش از شروع رسمی نمایشگاه CES 2020 ، شرکت لنوو تصمیم گرفته لپ تاپ های سری X1 خود را بروزرسانی کند. در اوت سال گذشته میلادی شاهد رونمایی از نمونه های بهبودیافته تینک پد ایکس 1 کربن و ایکس 1 یوگا بودیم؛ بنابراین نسل جدید آن ها از طراحی جدیدی بهره نمی برد. این محصولات برای تامین قدرت خود از پردازنده های نسل دهم اینتل استفاده می کنند و در بالاترین نسخه دارای 16 گیگابایت رم هستند.

خریداران می توانند لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon را با 2 ترابایت حافظه داخلی سفارش دهند که در مقایسه با گذشته افزایش پیدا کرده است. لنوو کیبورد این محصول را بهبود داده و دکمه های Function را به آن اضافه کرده است که کاربردهای مختلفی را در اختیار کاربران قرار می دهد. کاربران می توانند این محصولات را در نسخه ای مجهز به نمایشگر 1080p با روشنایی 500 نیت و فناوری PrivacyGuard سفارش دهند.

لنوو تینک پد ایکس 1 یوگا

این فناوری لنوو باعث می شود افراد دیگر نتوانند محتوای داخل نمایشگر را مشاهده کنند. در گذشته این ویژگی در برخی لپ تاپ های گران قیمت لنوو مانند T480s حضور داشت. روشنایی 500 نیت خبر از افزایش دو برابری آن در مقایسه با نسل قبلی نمایشگرهای لنوو با فناوری PrivacyGuard می دهد.

لپ تاپ Lenovo Thinkpad X1 Carbon و X1 Yoga در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات دیگری را تجربه نکرده اند. بر اساس ادعای لنوو، مدل کربن تا 18.5 ساعت و مدل یوگا تا 15 ساعت شارژدهی دارند. وزن آن ها نیز در مقایسه با گذشته ثابت باقی مانده است. در حالی که لنوو تاریخ عرضه این محصولات را مشخص نکرده، به قیمت پایه 1499 دلاری مدل ایکس 1 کربن و 1599 دلاری X1 یوگا اشاره کرده است.

ارسال نظر